Dagens outfit [bildtråd]
smuts: Mycket fint! Älskar kavajen. Finns den att köpa någonstans eller är den från second hand eller något sånt?
Citat från obladioblada
smuts: Mycket fint! Älskar kavajen. Finns den att köpa någonstans eller är den från second hand eller något sånt?
Tack! Jag har köpt den på second hand men på lappen står det att den är från Flash. Från början var den ljusbeige men jag färgade den!
Rakamig: köpt kjolen? grymt snygg!
flisjaa: HM :)
memoria; Tack! Köpte linnet på gina för cirkus ett år sedan, så det finns nog inte kvar ):
negerslav & funfairdestiny; Tack *:
supergeek; HAHAHA, vi var galna femtonåringar alltså..... <3<3<3
simpelt.
mammas för stora byxor<3<3<3<3< hehe
mina väggar är fina och ja en bit av bordergrejen är bortriven...
EDIT: det är en colagrej där på byrån för jag har varit sjuk och colan var pretty much allt jag fick i mig :p
Ja du ser inte ut att snåla med maten så bra du har hittat något att växa i.
^ haha wtf? :(
arg_snigel: Tycker inte att byxorna ser så hemskt stora ut, lite pösiga bara. Ser mysigt ut dock.
Citat från Wand
arg_snigel: Tycker inte att byxorna ser så hemskt stora ut, lite pösiga bara. Ser mysigt ut dock.
I midjan är dom jättestora, men linnet är jättetight så när jag har det åker dom i alla fall inte ner C:
hjälp. märkte nu hur bred min arm är. cp ):
edit: jävlar. den är verkligen enorm. lovar, jag är bara lite fet, inte sådär fet :(
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet

