Dagens outfit [bildtråd]
strumpbyxor, kjol, linne, lång t-shirt, skjorta, halsduk, ugglehalsband, ring och fyra armband.
(laddar upp igen, beskuren bild denna gången)
Måste nämnas att det ser sjukt mycket bättre ut irl.
äkta true goa haremsbyxor (typ)
rockar det som Mc hammer
Citat från smet
Tycker det är ok att citera för det var sidor bakåt, det där var skitfint!
^ älskar sånt där. Enkelt men ändå galet snyggt. (sen gör det inget att flickan på bilden har killerlegz of doom)
hubert: Exakt, ah, underbart. (vill ha benen much, ja)
On topic:
Stor kofta, strumpbyxor, yeah
Vad alla går runt med sådana där halsdukar nu för tiden. Kul att se någon annan än en stor svart klump (det blev en snygg kontrast mot resten av det mörka)
ps. ditt hår = <3333 fint värre.
Citat från suicidewatch
citerar för den var en bit bak.
TRÖJAN <3
och du är snygg förresten.
Åh underbar tröja ju haha! ^
Hav, hipsterhubert, STILLILL: åh vad snälla ni är! puss på er!
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet


