Dagens outfit [bildtråd]

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
sprutluder Tjej, 32 år

33 forumsinlägg

Skrivet:
27 mars 2011 kl. 19:27
sprutluder Tjej, 32 år


Tjena. Ja, jag går alltid runt i sådär tråkiga kläder. Fniss.

Kidcrash_lover92 Kille, 33 år

du ser ju allafall bra ut i dom.
tänk folk som måste gårunt i flashiga och fina kläder.
vilka suckers!

sprutluder Tjej, 32 år

33 forumsinlägg

Skrivet:
27 mars 2011 kl. 19:31
sprutluder Tjej, 32 år

Hahaha. Livet är inte lätt.

sprutluder Tjej, 32 år

33 forumsinlägg

Skrivet:
27 mars 2011 kl. 19:38
sprutluder Tjej, 32 år

Citat från Sturm


du ser ju allafall bra ut i dom.
tänk folk som måste gårunt i flashiga och fina kläder.
vilka suckers!


Mest synd om dom som klär sig i tantkläder och tror att det är "fashion". Nämner inga namn. :'( Haha.

Kidcrash_lover92 Kille, 33 år

hahahaa helt rätt.
crush them alltså

Rakamej Tjej, 31 år

4 131 forumsinlägg

Skrivet:
27 mars 2011 kl. 20:01
Rakamej Tjej, 31 år

Apelsin Kille, 31 år

2 990 forumsinlägg

Skrivet:
27 mars 2011 kl. 20:04
Apelsin Kille, 31 år

BrotherLoui: Skitsnygg tröja, var är den köpt?

sprutluder Tjej, 32 år

33 forumsinlägg

Skrivet:
27 mars 2011 kl. 20:06
sprutluder Tjej, 32 år

Citat från Apelsin


BrotherLoui: Skitsnygg tröja, var är den köpt?

Veromoda! Fick den för 50 kr på rean för någon dag sen. Asvärt.

AIDE Tjej, 33 år

10 445 forumsinlägg

Skrivet:
27 mars 2011 kl. 20:17
AIDE Tjej, 33 år



Införskaffade.. öh.. byxorna tidigare idag. Har gått omkring såhär sedan dess, haha.
Och nej, jag har bara varit inne.. så det är inte kallt.
Linnet blev av någon anledning rödare på bilden än vad det är i verkligheten.

el_barto Tjej, 30 år

3 447 forumsinlägg

Skrivet:
27 mars 2011 kl. 20:30
el_barto Tjej, 30 år

rakamej: asfint

Rakamej Tjej, 31 år

4 131 forumsinlägg

Skrivet:
27 mars 2011 kl. 20:32
Rakamej Tjej, 31 år

tack :*

Skrattfeber Tjej, 31 år

10 308 forumsinlägg

Skrivet:
27 mars 2011 kl. 20:36
Skrattfeber Tjej, 31 år

Linnet hade varit jättesnyggt till typ grå tajta brallor, det där var sisådär snyggt imo @rakamej

andypandy Tjej, 30 år

1 945 forumsinlägg

Skrivet:
27 mars 2011 kl. 20:37
andypandy Tjej, 30 år



ser allmänt efterbliven ut, hade bråttom

itskamelenbitch Tjej, 28 år

1 105 forumsinlägg

Skrivet:
27 mars 2011 kl. 20:39
itskamelenbitch Tjej, 28 år

AJDiiiZ
snyggt!

BMTHEROIN Kille, 36 år

14 721 forumsinlägg

Skrivet:
27 mars 2011 kl. 20:39
BMTHEROIN Kille, 36 år


:'3


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet