Dagens outfit [bildtråd]
fucknut
32 år
Skrattfeber
Tjej, 31 år
Citat från ninna
^skitsnyggt ju men hade gärna sett ett liite bredare skärp
Jag hade tänkt det faktiskt, men hittade inget i mitt stökiga rum, så det fick bli så
SilverOLD
Tjej, 32 år
Fucknut: Gillar!
Paaaff
Tjej, 30 år
gillar tröjan :) men skulle varit snyggare utan hål i strumpbyxorna !
fucknut
32 år
Citat från Paaaff
gillar tröjan :) men skulle varit snyggare utan hål i strumpbyxorna !
jag gillar hål i strumpbyxorna (Y) tur att det inte var en bild bakifrån då ;)
Citat från Wand
kände att det var dags för sommar (Y)
Good for you! Tycker det såg helmysigt ut, hade vi haft varmare väder så skulle jag börja min jeansshortsperiod dirr. Jag + jeansshorts = true.[/i]
eller hur? jeansshorts är helt awesome! :) men jag ska inte ut precis, gillar bara att klä mig (Y)
fucknut
32 år
Citat från Paaaff
gillar tröjan :) men skulle varit snyggare utan hål i strumpbyxorna !
jag gillar hål i strumpbyxorna (Y) tur att det inte var en bild bakifrån då ;)
Hahahahahah :')) tröjan ärr iallafall skitsnygg, shortsen också :)[/i]
tackar :) shortsen är underbara! lite korta dock :S
Memoria
Tjej, 32 år
haexhammaren
Kille, 32 år
sån fin är du maria!
acidbubble
Tjej, 30 år
fan vad alla har snygga söndagskläder då.
rutiga flanellbyxor, mystofflor och linne.
Och ja, chipspåsen hör till!!
Ganesha
Tjej, 29 år
GrisPorr: ÅH, jag vill ha ett par såna. :(
puttefnask
Tjej, 32 år
acidbubble
Tjej, 30 år
Citat från Claudius
GrisPorr: ÅH, jag vill ha ett par såna. :(
så jävla sköna. Har en matchande skjorta också. Har även ett likadant sett fast i rött!
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet


