Dagens outfit [bildtråd]
^
gillar bältet starkt
Det var en jävla lång scarf!!
hej-jag-bryr-mig- inte-jag-ska-bara-till-hemköp-och-köpa-godis-outfit
lol jag har armar, jag lovar
^ hemköp-outfiten borde funka i andra syften också
edvard: nee, fast jag går så i skolan ändå. för jag brukar inte bry mig
hela livet är ett enda stort hemköp...
Citat från Stringburka
Denna tråd gör mig till äckelgubbe typ :(
Samt ja, ninnas tuttar är episka.
Why don't you take a seat over there?
sorry var tvugnen..
Asso byssorna är sånadär harem eller vad dem heter. Såna som det ser ut som man bajsat på sig i. Paljetter är det på dem också. Och mössan är en turban, lol.
suicidewatch: Ser supermysigt ut :*
suicidewatch: ser oerhört kallt ut om tårna dock? men kavaj/jackan grejen var übersnygg!
Usagifuckpower: Ahrå! Gick till ica så och frös inte ba<3
Hon: Tog på mig ett par andra skor efter som stod i hallen, haha. Tack!
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet

