Dagens outfit [bildtråd]
Clara: TACK :D Köpte den idag!
Marcus: Skjortan är blå, något skumt med ljuset eller dylikt om du får för dig att den är lila :(
Dessutom ser byxorna svarta ut på gifen, och man ser verkligen inte att det är manchester. Men det är väldigt mörkblåa
Då funkar det nog, snyggt :D skjortan är DÖläcker!
Man tackar man tackar :D
Jag äääälskar skjortan! Glad jag blir att andra också gillar den :D
när jag och Sheremetyevo har fancy pizzapartaj i klänning
(egentligen är klänningen röd, men det tyckte inte ljuset på mitt rum att den skulle vara)
grrr saint
Citat från Sockerpulver
Citat från Seidur
[img]http://25.media.tumblr.com/tumblr_m77jj5eFzZ1qg5dfpo1_500.jpg[/i
DAAMN, vilken nice klädstil!
Håller med, kan endast påpeka att jag tycker att linnet är lite väl kort för bara ett par nättights under.
[img]http://stream3.gifyo.com/pictures/328/large/685e08e105b9990f8bf2858b099065c4-730824686.gif[/img
Står som ett sär, så det är tur att den här tråden bara handlar om kläder!
Byxorna är färgen som dom ser ut att vara, dvs mööörkt blågröna!
Citat från Nellie
Citat från Sockerpulver
Citat från Seidur
[img]http://25.media.tumblr.com/tumblr_m77jj5eFzZ1qg5dfpo1_500.jpg[/i
DAAMN, vilken nice klädstil!
Håller med, kan endast påpeka att jag tycker att linnet är lite väl kort för bara ett par nättights under.
Haha, jag har ett par korta tygshorts under dock.. ^^ Tack båda två!
Citat från PLOMP
Står som ett sär, så det är tur att den här tråden bara handlar om kläder!
Byxorna är färgen som dom ser ut att vara, dvs mööörkt blågröna!
Såja!
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet



