Dagens outfit [bildtråd]

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Sigridss Tjej, 31 år

2 825 forumsinlägg

Skrivet:
15 september 2012 kl. 18:07
Sigridss Tjej, 31 år

Citat från pun


Så snyggt!

Tack så mycket!!

Tomfh Kille, 30 år

4 104 forumsinlägg

Skrivet:
15 september 2012 kl. 18:12
Tomfh Kille, 30 år

Clara: TACK :D Köpte den idag!

Marcus: Skjortan är blå, något skumt med ljuset eller dylikt om du får för dig att den är lila :(
Dessutom ser byxorna svarta ut på gifen, och man ser verkligen inte att det är manchester. Men det är väldigt mörkblåa

Naturdiet 32 år

10 024 forumsinlägg

Skrivet:
15 september 2012 kl. 18:14
Naturdiet 32 år

Då funkar det nog, snyggt :D skjortan är DÖläcker!

Tomfh Kille, 30 år

4 104 forumsinlägg

Skrivet:
15 september 2012 kl. 18:16
Tomfh Kille, 30 år

Man tackar man tackar :D
Jag äääälskar skjortan! Glad jag blir att andra också gillar den :D

saint Tjej, 31 år

1 125 forumsinlägg

Skrivet:
15 september 2012 kl. 18:18
saint Tjej, 31 år


öö

pokemonluver94 Tjej, 32 år

458 forumsinlägg

Skrivet:
15 september 2012 kl. 18:31
pokemonluver94 Tjej, 32 år



när jag och Sheremetyevo har fancy pizzapartaj i klänning

(egentligen är klänningen röd, men det tyckte inte ljuset på mitt rum att den skulle vara)

aihgpfiuahfpiuoa Kille, 30 år

5 149 forumsinlägg

Skrivet:
15 september 2012 kl. 18:32
aihgpfiuahfpiuoa Kille, 30 år

Citat från AIDE


snyggt!

stigtomta Kille, 36 år

2 321 forumsinlägg

Skrivet:
15 september 2012 kl. 18:49
stigtomta Kille, 36 år

Citat från Sigridss



Riktigt fint, som vanligt!

Captaintyin Tjej, 29 år

138 forumsinlägg

Skrivet:
15 september 2012 kl. 19:10
Captaintyin Tjej, 29 år





Plus svarta creepers.

kadavbomull Tjej, 31 år

60 forumsinlägg

Skrivet:
15 september 2012 kl. 19:24
kadavbomull Tjej, 31 år

Citat från Seidur




DAAMN, vilken nice klädstil!

Naturdiet 32 år

10 024 forumsinlägg

Skrivet:
15 september 2012 kl. 19:40
Naturdiet 32 år

grrr saint

Nellie 31 år

2 931 forumsinlägg

Skrivet:
15 september 2012 kl. 19:44
Nellie 31 år

Citat från Sockerpulver


Citat från Seidur

[img]http://25.media.tumblr.com/tumblr_m77jj5eFzZ1qg5dfpo1_500.jpg[/i

DAAMN, vilken nice klädstil!


Håller med, kan endast påpeka att jag tycker att linnet är lite väl kort för bara ett par nättights under.

PLOMP Tjej, 34 år

6 200 forumsinlägg

Skrivet:
15 september 2012 kl. 19:53
PLOMP Tjej, 34 år

[img]http://stream3.gifyo.com/pictures/328/large/685e08e105b9990f8bf2858b099065c4-730824686.gif[/img
Står som ett sär, så det är tur att den här tråden bara handlar om kläder!
Byxorna är färgen som dom ser ut att vara, dvs mööörkt blågröna!

Seidur Tjej, 31 år

463 forumsinlägg

Skrivet:
15 september 2012 kl. 20:08
Seidur Tjej, 31 år

Citat från Nellie


Citat från Sockerpulver

Citat från Seidur

[img]http://25.media.tumblr.com/tumblr_m77jj5eFzZ1qg5dfpo1_500.jpg[/i

DAAMN, vilken nice klädstil!

Håller med, kan endast påpeka att jag tycker att linnet är lite väl kort för bara ett par nättights under.


Haha, jag har ett par korta tygshorts under dock.. ^^ Tack båda två!

facesitting Tjej, 29 år

1 278 forumsinlägg

Skrivet:
15 september 2012 kl. 20:09
facesitting Tjej, 29 år

Citat från PLOMP



Står som ett sär, så det är tur att den här tråden bara handlar om kläder!
Byxorna är färgen som dom ser ut att vara, dvs mööörkt blågröna!


Såja!


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet