Dagens outfit [bildtråd]

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
swaaaa Tjej, 33 år

560 forumsinlägg

Skrivet:
10 september 2012 kl. 21:26
swaaaa Tjej, 33 år

Heroin,
Tack! Flertal år gammal favorit i garderoben.

iamthehydraa Tack så mycket!!

oneplayer Tjej, 34 år

20 034 forumsinlägg

Skrivet:
10 september 2012 kl. 22:12
oneplayer Tjej, 34 år

MANDAGRYNET Tjej, 31 år

1 049 forumsinlägg

Skrivet:
10 september 2012 kl. 22:48
MANDAGRYNET Tjej, 31 år


+Converse.

(sorry för stor)

glencoco 31 år

6 238 forumsinlägg

Skrivet:
10 september 2012 kl. 22:49
glencoco 31 år

Citat från Nibby




tröja från qwertee?

Nona 35 år

5 613 forumsinlägg

Skrivet:
10 september 2012 kl. 22:57
Nona 35 år

En outfit består av mer kläder än en tisha. Kom ihåg det. Läs första posten för mer info.

GrimNyberg Kille, 37 år

124 forumsinlägg

Skrivet:
10 september 2012 kl. 23:20
GrimNyberg Kille, 37 år

Naturdiet 32 år

10 024 forumsinlägg

Skrivet:
10 september 2012 kl. 23:22
Naturdiet 32 år

Är jackan från UO?

GrimNyberg Kille, 37 år

124 forumsinlägg

Skrivet:
10 september 2012 kl. 23:23
GrimNyberg Kille, 37 år

Nej det är en gammal issued jag haft länge. En äkta alltså, inget nytt skräp som är dyrare än da real deal.

Naturdiet 32 år

10 024 forumsinlägg

Skrivet:
10 september 2012 kl. 23:27
Naturdiet 32 år

Jo, modejackorna är rätt dyra, men ack så fina. :((( Diggar din however, du bär upp den riktigt snyggt.

GrimNyberg Kille, 37 år

124 forumsinlägg

Skrivet:
10 september 2012 kl. 23:32
GrimNyberg Kille, 37 år

Thx, har en äkta M65 jacka med för kallare väder som kostade typ 300 spänn och där "mode kopiorna" kostar 2000.
Helt sjukt vad vissa är okreativa som köper sånt.

Jag har kört på min rätt länge så känns lite lamt med alla andra woodland kopior som ploppar upp, tänkte börja rocka en i tiger stripe som John Connor i Terminator 2. Om man hinner innan höstvädret drar in då klart.

Naturdiet 32 år

10 024 forumsinlägg

Skrivet:
10 september 2012 kl. 23:41
Naturdiet 32 år

Fan vad fett. Ibland fyndar man alltså, brukar försöka hålla mig till att bara köpa kläder när jag lyckas fynda, men på senare tid har det blivit dyra spontanköp. :((

allenas Tjej, 28 år

3 538 forumsinlägg

Skrivet:
11 september 2012 kl. 08:06
allenas Tjej, 28 år

busbarn Tjej, 31 år

8 199 forumsinlägg

Skrivet:
11 september 2012 kl. 08:17
busbarn Tjej, 31 år

Citat från Sanella


åh, vad fin kropp du har flicka!

mel_idk Tjej, 28 år

3 348 forumsinlägg

Skrivet:
11 september 2012 kl. 08:33
mel_idk Tjej, 28 år

Sanella, fina du!

allenas Tjej, 28 år

3 538 forumsinlägg

Skrivet:
11 september 2012 kl. 08:35
allenas Tjej, 28 år

^ Tack så mycket!


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet