Dagens outfit [bildtråd]
Heroin,
Tack! Flertal år gammal favorit i garderoben.
iamthehydraa Tack så mycket!!
En outfit består av mer kläder än en tisha. Kom ihåg det. Läs första posten för mer info.
Är jackan från UO?
Nej det är en gammal issued jag haft länge. En äkta alltså, inget nytt skräp som är dyrare än da real deal.
Jo, modejackorna är rätt dyra, men ack så fina. :((( Diggar din however, du bär upp den riktigt snyggt.
Thx, har en äkta M65 jacka med för kallare väder som kostade typ 300 spänn och där "mode kopiorna" kostar 2000.
Helt sjukt vad vissa är okreativa som köper sånt.
Jag har kört på min rätt länge så känns lite lamt med alla andra woodland kopior som ploppar upp, tänkte börja rocka en i tiger stripe som John Connor i Terminator 2. Om man hinner innan höstvädret drar in då klart.
Fan vad fett. Ibland fyndar man alltså, brukar försöka hålla mig till att bara köpa kläder när jag lyckas fynda, men på senare tid har det blivit dyra spontanköp. :((
^ Tack så mycket!
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet




