Dagens outfit [bildtråd]
Lämna den blåhåriga poptjejen ifred, hon älskar faktiskt Joy Divison!!!!
förlåt mig kamrat.
i en tid som denna vet man inte vem man kan lita på eller inte när det gäller bandtishor
Alltså Joy Divisiontröjor säljs väl för fan på H&M ?
plz posörer allihopa :SS
Citat från chickenmcnuggets
Alltså Joy Divisiontröjor säljs väl för fan på H&M ?
jo, jag och min vän hade en mycket livlig diskussion om detta fenomen idag eftersom vi inte har något bättre för oss än att störa oss på allt.
Som du säkert läst tidigare i tråden så stör jag mig också på skitsaker. Ibland får man göra utlopp för det, personligen tycker jag bara att det är roligt att läsa.
Mitt klistermärke ser inte ut sådär ens...
Citat från chickenmcnuggets
Mitt klistermärke ser inte ut sådär ens...
har du kvar det? :c
kanske borde bidra till tråden om jag ändå ska skriva :P:PP::P
obs har ej byxor eller kalsipper så det är en fullständig outfit
Den där blicken.... Blir helt till mig.
runka i min mun robin <3
Japp Steffe, det har jag!!!
jag har surfskor och en t-shirt med en våg under hundreds-hoodien. surf
sen är det märkesstrumpor också
äkta dolce and gabana från rhodos
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet


