Call of duty Modern Warfare 3
Det här är MW3 och jo, den är precis som på mw2.
Citat från Strike
Det här är MW3 och jo, den är precis som på mw2.
MW2s ump var 3 skott från alla avstånd. (2 på nära ifall man hade SP) MW3s ump ligger på 3 skott närhåll och 5, kanske 6 skott på långt håll.
Not the same.
Jag har spelat det här spelet i 217 timmar, jag tror jag skulle märkt om UMPen var OP eller inte, gubben.
Jag ligger på dubbla din speltid, och jo det är den, gubben.
ITT: Fags tror dom är något
Gulligt att du är så dåligt så du inte ens har en chans mot UMPs, hahahah. <3
Fan va dåliga folk är på Face Off, helt jävla sjukt.
132 i win streak än så länge.
Nej, UMP är inte OP.
"4-5 skott med silencer för att döda någon? Jo, verkligen som den 2-shottande UMPen i MW2. Sigh, noob."
Det är vad som gäller. Det enda den har till sin fördel är att den -precis som i MW2- är stabil med silencer, men dmg är fortfarande mycket lägre. Det som gjorde den gudomlig i MW2 var dessutom det som redan omnämnts: "MW2s ump var 3 skott från alla avstånd. (2 på nära ifall man hade SP)"
Ackumulerad speltid eller ej, jag har tävlat på den högsta nivån (hur trolligt det än må låta då spelen i sig är fruktansvärda efter CoD4) och haft topplaceringar i de flesta turneringarna som hållits för Norden.
Duktigt folk som spelar för att vinna i seriösa sammanhang kör inte UMP. Hade den varit OP så hade folk kört den, som de gjorde på de högsta nivåerna i MW2.
Däremot kommer Terminal den 18:e. En av få bra kartor sedan CoD4s Strike, Crash och Crossfire.
Något som kanske gör det här spelet lite roligt.
http://www.youtube.com/watch?v=11SgRI0t0Vg
De la bl.a. till någon slags laggkompensation, vilket är helt värdelöst.
Om det är det som gjort spelet ospelbart för dig är svårt att säga, då skada på hitboxarna förändrats samt att det är mycket lägre wallbanging dmg, men all in all är det skillnad - yep.
best of the best haha
Någon här som tycker att KDR spelar någon roll? Och isådanafall, varför?
Tycker ni att wins betyder något i CoD?
Tycker ni att det är viktigast att man har kul eller att man får många kills?
KDR spelar ingen som helst roll.
Majoriteten av gångerna en person -som anser sig vara duktig- blir dödad så är det p.g.a. något obalanserat public-skit.
Den enda gången KDR är imponerande, är när tävlingsarrangörer räknar ut KDR efter en CS 1.6-turnering. När delpan langar 1.8 i KDR så är det sinnessjukt, men en killstreak-baserad KDR i CoD Public på 3.5 är bara skittöntigt och säger inget om hur bra spelaren är. Bara hur effektivt denne använder helikoptrar.
Vinster i public betyder egentligen noll, men jag uppskattar att spela med folk med hög win ratio, då jag vet att jag kommer få spela med folk som går på objektiv i objective games, och inte kills. För att just vinna.
Då har jag absolut roligast, och uppskattar spelet som mest, när alla hjälps åt med noll intresse i att slänga MOABs eller skit.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet