Borderlands 2 --- September 18, 2012
gillar att de är ärliga och generösa med sina content-släpp :) älskade zombie island och general knox, moxie var lite hit or miss - som blev miss för att det inte fanns tillräckligt mycket bra content för att göra det viable just då .
hade de väntat med moxie till sista dlcn hade de kunnat ha in knox-fiender och claptrap-bossar etc, så man fick grinda för de sista skillpointsen där, samt att man kunde få bättre loot eller få välja sin loot om man klarade vissa bossar, ungefär som att spela annars fast mer koncentrerat i en arena för de som hellre gör så
Moxxie var ju inte alls en miss. De krämade in bankslots t.ex. för att fanbasen ville ha det. Tror aldrig jag hört någon tycka att Moxxie blev en miss, utan snarare tvärtom "Du måste köpa Moxxie!".
moxxi va nice asså...
tjejen asså :$
Citat från Doktorn
Moxxie var ju inte alls en miss. De krämade in bankslots t.ex. för att fanbasen ville ha det. Tror aldrig jag hört någon tycka att Moxxie blev en miss, utan snarare tvärtom "Du måste köpa Moxxie!".
på konsol kanske, på pc moddade man bara sin backpack i princip :) fanns absolut ingen värd reward för att nöta moxie när de släpptes (1 skillpoint per playthough) med riktigt unrewarding loot och repetetivt koncept utan bra story
senare så kanske det blev lite mer värt iom att man blev högre level, men då hade man redan fått 11 extra levels och skillpoints av andra dlc vilket gjorde moxxie till en cakewalk om man behövde 2 till och nånstans att lagra pearls
Du bortser dessutom att Moxxie DLCn var sjukt kul. Svårt att få det roligare i co-op :D
Allt behöver inte grunda sig i loot/skill-beroende. Kul borde vara rewarding nog.
Citat från Doktorn
Du bortser dessutom att Moxxie DLCn var sjukt kul. Svårt att få det roligare i co-op :D
Allt behöver inte grunda sig i loot/skill-beroende. Kul borde vara rewarding nog.
förstår om du gillade det :) jag gillade dock circles of death mer inuti själva spelet och t.ex. de med skagtema, de med bandits/brutes och de med lancers som höll temat mycket bättre, var en mycket bättre genomförd idé inom en passande kontext. och så fick du bättre loot av questen och loot av monstren du dödade
Tycker de kunde gjort så mycket mer kul med moxie än vad de gjorde, alltid liknande arenor istället för många fler olika och tematiserade, de tråkigaste fienderna som även slåss ihop i konstiga icke-logiska konstellationer. De kunde slängt in skagzilla och annat kul också, men vad jag vet så gjorde de inte det.
Visst det är roligare i Co-Op än singleplayer, men jag har spelat båda och tyckte de kunde tagit moxxie to the next level
--
tycker även att claptrap var rätt dåligt genomfört, det var mest en fånig grind för de sista levels och skillpoints man kunde få, samt en sista humoristik slutkläm som kändes som en standupkomiker som håller på att dras av scenen för att hans tid är slut. Gillade bara staden det utspelades i och killen som gav en uppdragen + att man fick gå ner i deras förråd när man gjort klart allt
Vilka kör på PC? :) började precis lvla en mechro
Börjat lvla en mech, är dock bara lvl5
Anarchy grejen för mech är otroligt rolig, undra dock hur det kommer fungera på pt2 ;o
Man behöver väl det där nya grafikkortet, hette typ Nvidia PhysX för att få grafikupplevelsen o:
hahaah "nya grafikkorten" <3
Citat från BlaZe96
Man behöver väl det där nya grafikkortet, hette typ Nvidia PhysX för att få grafikupplevelsen o:
nej, men om du inte sätter den på LOW (när du har ett grafikkort utan physx) så kommer din processor ta stryk
är lvl 12 mechromancer nu iaf, skönt att deathtrap drar aggro :) ska satsa på tank/elecric build
Går det att köpa/få Mechromancer "packet" på något sätt? Ty för svar.
Citat från varghonaN
Går det att köpa/få Mechromancer "packet" på något sätt? Ty för svar.
http://store.steampowered.com/app/213230/?snr=1_5_9__205
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet