Battlefield 4
Finns ju inga SMGs för Recons? Kan ju bara använda Carbines, DMR, Snipers och Shotguns.
Skiten patchas. Hallelujah!
Fan sjukt det här ju.
Mitt jävla spel har inte patchas, så jag ser 4 servrar TOTALT, och jag har tryckt Check for updates 1000ggr nu, och även startat om Origin och datorn...
Ska man behöva installera om hela jävla skiten eller vad är det frågan om?
NU funkade det, bara för jag skrev här, äntligen uppdaterades originskiten
Harre JÄVLAR vad dålig denna patchen var.
Hade helt seriöst hellre suttit på den gamla versionen istället.
Nu krashar ju spelet efter VARJE runda, och någon jävla EMP effekt på skärmen HELA tiden.
Värdelöst.
WorldRender.MotionBlurEnable 0
WorldRender.MotionBlurFixedShutterTime 0
WorldRender.MotionBlurForceOn 0
WorldRender.MotionBlurMax 0
WorldRender.MotionBlurMaxSampleCount 0
WorldRender.MotionBlurQuality 0
in user.cfg will fix random blurs
Nämen se på fan!
Tack
Umm, det funkade dock inte...
Man ska väl lägga till dom strängarna i cfg, antar jag?
Gjorde det, startade upp spelet och får samma skit
user.cfg brukar alltid ha med de raderna. Nu snackar jag dock ur nattmössan då jag FORTFARANDE inte skaffat BF4. Men kolla vidare i user.cfg så antar jag att de ska ligga där!
Citat från Datanissen
Umm, det funkade dock inte...
Man ska väl lägga till dom strängarna i cfg, antar jag?
Gjorde det, startade upp spelet och får samma skit
okej :( var har du din cfg? jag har den i origin games/battlefield 4
tänk på att den inte ska vara sparad som txt utan som "all files"
har inte testat den själv ännu men kan vara bra att kolla ^
Innan jag ändrade den så hade jag bara detta i den cfgn:
GameTime.MaxVariableFps 60.000000
PerfOverlay.DrawFps 0
PerfOverlay.DrawGraph 0
PerfOverlay.Enable 1
Render.DrawScreenInfo 0
RenderDevice.Dx11Dot1Enable 1
RenderDevice.Dx11Dot1RuntimeEnable 1
RenderDevice.Dx11Enable 1
RenderDevice.TripleBufferingEnable 1
Screenshot.Format png
UI.DrawEnable 1
Så jag la bara till dom som du skrev innan, men jag tror jag sparade den som textfil, fast jag ändrade det nu till alla filer, får se om det funkar
okej :> säg sen om det funkar
Nope, funkade inte :////
Mer och mer skriver om det InGame chatten med
GameTime.MaxVariableFPS 60.000000
PerfOverlay.DrawFps 1
PerfOverlay.DrawGraph 0
PerfOverlay.Enable 1
Render.DrawSceenInfo 0
RenderDevice.Dx11Dot1Enable 1
RenderDevice.Dx11Dot1RuntimeEnable 1
RenderDevice.Dx11enable 1
RenderDevice.TripleBufferingEnable 1
Screenshot.Format png
UI.DrawEnable 1
WorldRender.DxDeferredCaPathEnable 1
WorldRender.SpotLightShadowmapResolution 1024
WorldRender.MotionBlurEnable 0
WorldRender.MotionBlurFixedShutterTime 0
WorldRender.MotionBlurForceOn 0
WorldRender.MotionBlurMax 0
WorldRender.MotionBlurMaxSampleCount 0
WorldRender.MotionBlurQuality 0
ska testa snart med denna
urgh... de "nya" vapen som kommer till china rising är bara en copy & paste från bf3... mp7, mtar-21, l85, l96..... sen så kan man ju redan se att supports nya "tv missile mortar thingy" är OP och behöver en nerf direkt... 1hit kill på attack helis lol
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet