Arma II: DayZ mod (zombie survival)
Dock har jag stött på fler fuskare än någonsin förut de senaste dagarna...
Osynlig jävel med minigun som spawnade en låda med 5 av alla vapen som finns :s Sen sköt han mig lol.
En annan tysk som droppade allt sitt gear till mig och sedan spawnade nytt på sig själv. Det var halvlegit iaf :D
Citat från immy
Dock har jag stött på fler fuskare än någonsin förut de senaste dagarna...
Osynlig jävel med minigun som spawnade en låda med 5 av alla vapen som finns :s Sen sköt han mig lol.
En annan tysk som droppade allt sitt gear till mig och sedan spawnade nytt på sig själv. Det var halvlegit iaf :D
The more popular the game gets, the higher the hacker count. Det är så med dom flesta spel jag kör, stiger för varje månad.
Peaken för dayz är över redan. Tror snarare att en snart kommande standalone gör att folk vågar fuska.
Det med, men det kommer ju no doubt vara hacking i SAL med.
Förhoppningsvis något uppdaterat spel, vilket medför mindre fusk. Rocket sade även i det milslånga talet att det är något dom arbetar hårt med.
Hackers always finds a way, in every game.
SAL kommer ha en låst motor som inte är lika moddbar som Reality Virtual motorn.
But still moddable, dudes. Och så fort en enda människa listar ut hur man bypassar systemet så kommer det spridas fort som fan och folk kommer försöka tills det går. Kommer antagligen inte vara nära så mycket hackers som nu, men det kommer ju finnas. Det gör det alltid. Oundvikligt, tyvärr.
Nej, SAL kommer LÅSAS. Dom kommer se till att man inte kan modda det.
Modda? Scripts, då?
Dom
Kommer
Inte
Funka
Dom kommer låsa spelmotorn för all form av utvändig tampering
Om någon skulle lyckas injicera någon form av kod, så lär det patchas dirr. I alla fall om det blir en release av injektionen.
Klart det finns en liten skara fuskare, alltid. Men kommer inte vara vidöppet att fuska.
^
exakt det jag sade, men ja
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet