Amnesia: The Dark Descent
Potatismannen
Kille, 32 år
Citat från FreakSymphony
Var kan jag hitta bäst custom stories? Länk plz.
http://www.frictionalgames.com/forum/forum-36.html
eller googla så kommer du in på denna eller en liknande sida :)
OmNoMnOm
Tjej, 30 år
Jag har redan tagit hjälp, av en datornörd tom! XD
Men min dator tillät det inte typ. >->[/i]
ahaa (i)
men då kommer det antagligen inte funka om du köper spelet heller =o
OmNoMnOm
Tjej, 30 år
skaffa annan dator (y)
SmilingLotus
Tjej, 29 år
._.
Jag ska nog först skaffa spelet. :3
OmNoMnOm
Tjej, 30 år
DO IT :D
TheNoha
Kille, 34 år
Inte läskigt.
För gammalt och för dålig grafik..
Skulle behöva en remake..
● CryOutLoud
Kille, 36 år
noa då -.- grafiken är inte alltid det viktigaste i ett spel
IMO så är det stämningen i skräckspel som spelar störst roll, grafiken kommer nästan sisst
Ljudsättning/Ambience och Ljus kommer i första hand
SPECIELLT i den här genren av spel
EDIT: och speciellt när det kommer till underground företag som Fictional Games
Potatismannen
Kille, 32 år
Citat från CryOutLoud
noa då -.- grafiken är inte alltid det viktigaste i ett spel
IMO så är det stämningen i skräckspel som spelar störst roll, grafiken kommer nästan sisst
Ljudsättning/Ambience och Ljus kommer i första hand
SPECIELLT i den här genren av spel
EDIT: och speciellt när det kommer till underground företag som Fictional Games
Njao, tycker att effekter kan göra spelet lite läskigare och bidra väldigt mycket till atmosfären. Amnesia lyckades med sämre grafik för att de var smarta med designen och använde grafiken på ett bra sätt, som gjorde att sämre texturer och dylikt inte syntes lika bra.
Dead Space körde på fin-grafik metoden för att de var ett projekt med stor budget, och även om jag inte tyckte spelen var speciellt läskiga så hade de en sjukt grym atmosfär :). (Ljud spelar enligt mig en större roll än grafik dock)
CynthiaLunaFrost
Tjej, 29 år
Citat från Svartryssland
Varvade det på 1 timma och 20 min som snabbast (dock varvade det flera gånger innan)
Men fan, hur många gånger jag än varvar det blir jag alltid lika rädd när jag spelar det..
Den ända delen som jag tyckte var "Läskig" i spelet var Sewers. Mest för att jag hade en brute efter mig i stort sett hela tiden.
Gdynia
Kille, 30 år
Blev besviken på slutet, sug.
ButtScratcher
Tjej, 31 år
Citat från CryOutLoud
noa då -.- grafiken är inte alltid det viktigaste i ett spel
IMO så är det stämningen i skräckspel som spelar störst roll, grafiken kommer nästan sisst
Ljudsättning/Ambience och Ljus kommer i första hand
SPECIELLT i den här genren av spel
EDIT: och speciellt när det kommer till underground företag som Fictional Games
Tack för att jag fick läsa något positivt här i tråden. Iaf något positivt som gamer.
muttaqi
Tjej, 30 år
Citat från Potatismannen
Citat från CryOutLoud
noa då -.- grafiken är inte alltid det viktigaste i ett spel
IMO så är det stämningen i skräckspel som spelar störst roll, grafiken kommer nästan sisst
Ljudsättning/Ambience och Ljus kommer i första hand
SPECIELLT i den här genren av spel
EDIT: och speciellt när det kommer till underground företag som Fictional Games
Njao, tycker att effekter kan göra spelet lite läskigare och bidra väldigt mycket till atmosfären. Amnesia lyckades med sämre grafik för att de var smarta med designen och använde grafiken på ett bra sätt, som gjorde att sämre texturer och dylikt inte syntes lika bra.
Dead Space körde på fin-grafik metoden för att de var ett projekt med stor budget, och även om jag inte tyckte spelen var speciellt läskiga så hade de en sjukt grym atmosfär :). (Ljud spelar enligt mig en större roll än grafik dock)
finns ingen som helst jävla atmosfär i dead space, det är bara stressigt, i varje aspekt. det är snyggt gjort, där slutar det positiva typ.
Pyromorphite
Kille, 31 år
Citat från sabrepulse
Citat från Potatismannen
Citat från CryOutLoud
noa då -.- grafiken är inte alltid det viktigaste i ett spel
IMO så är det stämningen i skräckspel som spelar störst roll, grafiken kommer nästan sisst
Ljudsättning/Ambience och Ljus kommer i första hand
SPECIELLT i den här genren av spel
EDIT: och speciellt när det kommer till underground företag som Fictional Games
Njao, tycker att effekter kan göra spelet lite läskigare och bidra väldigt mycket till atmosfären. Amnesia lyckades med sämre grafik för att de var smarta med designen och använde grafiken på ett bra sätt, som gjorde att sämre texturer och dylikt inte syntes lika bra.
Dead Space körde på fin-grafik metoden för att de var ett projekt med stor budget, och även om jag inte tyckte spelen var speciellt läskiga så hade de en sjukt grym atmosfär :). (Ljud spelar enligt mig en större roll än grafik dock)
finns ingen som helst jävla atmosfär i dead space, det är bara stressigt, i varje aspekt. det är snyggt gjort, där slutar det positiva typ.
Tänk på Resident Evil 2, det hade inte så värst bra grafik, men atmosfären var PERFEKT. Saknar de tiderna.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet