Abort - Rätt eller fel?
sten
Tjej, 32 år
Citat från ultraviolence
okej, vad ska man då kalla det? det handlar ju trots allt om att avsluta liv där oxå.
Ingen aning.
Emojavel
Kille, 32 år
http://sv.wiktionary.org/wiki/mord
Räknar ni djur som individer så är det mord.
bebo_
Tjej, 33 år
Citat från ultraviolence
okej, vad ska man då kalla det? det handlar ju trots allt om att avsluta liv där oxå.
Avlivande.
sten
Tjej, 32 år
Citat från Emojavel_
http://sv.wiktionary.org/wiki/mord
Räknar ni djur som individer så är det mord.
Inte enligt samhället
Emojavel
Kille, 32 år
Citat från product
Citat från Emojavel_
http://sv.wiktionary.org/wiki/mord
Räknar ni djur som individer så är det mord.
Inte enligt samhället
Samhället har ju inte direkt rätt i allt. Jag tycker det är väldigt omoraliskt att döda djur, men sluta OT nu.
cr0w
Kille, 33 år
Citat från anonymast
Citat från iDru
Citat från anonymast
ABORT ÄR MORD
Men för fan!
kan du sluta mörda denna jävla tråd?
Du har sagt det, ja, vi fattar
just STFU and GTFO already!
Men ni diskuterar inte bättre än mig.
Jag tänker inte ta denna jävla diskussionen med dig igen.
DU, är en Idiot.
Du kan inte argumentera för det du står för och har ingen existerande intelligens.
Snälla lämna denna tråd ifall du inte har något vettigt att tillägga.
Now please, Get The Fuck OUT!
ViktorLovelace
Kille, 31 år
Citat från anonymast
Jag får skriva här lika mkt som du så tyvärr tänker jag inte lämna den här tråden.
IP bann snälla
cr0w
Kille, 33 år
Citat från NewRomantic
Citat från anonymast
Jag får skriva här lika mkt som du så tyvärr tänker jag inte lämna den här tråden.
IP bann snälla
Politik Forumet har ingen Mod :/
ViktorLovelace
Kille, 31 år
Citat från iDru
Politik Forumet har ingen Mod :/[/i]
Hm okej, det förklarar en del.
ViktorLovelace
Kille, 31 år
Citat från anonymast
Stackars er, men jag har endå tröttnat lite på att skriva här.
http://www.emocore.se/sida/avsluta
Bra, bevisa det
cr0w
Kille, 33 år
Citat från anonymast
Stackars er, men jag har endå tröttnat lite på att skriva här. Men jag har haft rätt hela tiden.
Din ignorans förvånar mig .__.
Du har inte haft rätt i något, vetenskap har motbevisat alla dina argument.
Och glöm inte att din kunskap inom svenska språket är på kanske... första klass nivå?
Also, TROLL!
polarbear
Tjej, 34 år
Citat från anonymast
Citat från polarbear
Citat från anonymast
Jag får skriva här lika mkt som du så tyvärr tänker jag inte lämna den här tråden.
Om ec hade vart bra hade de gått igenom dina 204903850849 anmälningar du fått och bannat dig.
Men vafan har nu anmält mig för, jag har inte gjort nåt.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA årets skämt.
Allt du skriver, att du spammar forumen osv.
cr0w
Kille, 33 år
People, jag vet att det är kul att mobba sönder henne.
Men ärligt.
Stop.
Feeding.
The.
TROLL!
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet