Abort - Rätt eller fel?

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
sten Tjej, 32 år

1 960 forumsinlägg

Skrivet:
28 oktober 2009 kl. 00:47
sten Tjej, 32 år

Citat från ultraviolence


okej, vad ska man då kalla det? det handlar ju trots allt om att avsluta liv där oxå.

Ingen aning.

Emojavel Kille, 32 år

1 736 forumsinlägg

Skrivet:
28 oktober 2009 kl. 00:48
Emojavel Kille, 32 år

http://sv.wiktionary.org/wiki/mord

Räknar ni djur som individer så är det mord.

bebo_ Tjej, 33 år

10 085 forumsinlägg

Skrivet:
28 oktober 2009 kl. 00:48
bebo_ Tjej, 33 år

Citat från ultraviolence


okej, vad ska man då kalla det? det handlar ju trots allt om att avsluta liv där oxå.

Avlivande.

sten Tjej, 32 år

1 960 forumsinlägg

Skrivet:
28 oktober 2009 kl. 00:49
sten Tjej, 32 år

Citat från Emojavel_


http://sv.wiktionary.org/wiki/mord

Räknar ni djur som individer så är det mord.


Inte enligt samhället

Emojavel Kille, 32 år

1 736 forumsinlägg

Skrivet:
28 oktober 2009 kl. 00:51
Emojavel Kille, 32 år

Citat från product


Citat från Emojavel_

http://sv.wiktionary.org/wiki/mord

Räknar ni djur som individer så är det mord.

Inte enligt samhället


Samhället har ju inte direkt rätt i allt. Jag tycker det är väldigt omoraliskt att döda djur, men sluta OT nu.

cr0w Kille, 33 år

2 016 forumsinlägg

Skrivet:
28 oktober 2009 kl. 11:47
cr0w Kille, 33 år

Citat från anonymast


ABORT ÄR MORD


Men för fan!
kan du sluta mörda denna jävla tråd?
Du har sagt det, ja, vi fattar
just STFU and GTFO already!

cr0w Kille, 33 år

2 016 forumsinlägg

Skrivet:
28 oktober 2009 kl. 11:51
cr0w Kille, 33 år

Citat från anonymast


Citat från iDru

Citat från anonymast

ABORT ÄR MORD


Men för fan!
kan du sluta mörda denna jävla tråd?
Du har sagt det, ja, vi fattar
just STFU and GTFO already!

Men ni diskuterar inte bättre än mig.


Jag tänker inte ta denna jävla diskussionen med dig igen.
DU, är en Idiot.
Du kan inte argumentera för det du står för och har ingen existerande intelligens.
Snälla lämna denna tråd ifall du inte har något vettigt att tillägga.
Now please, Get The Fuck OUT!

ViktorLovelace Kille, 31 år

2 314 forumsinlägg

Skrivet:
28 oktober 2009 kl. 11:57
ViktorLovelace Kille, 31 år

Citat från anonymast


Jag får skriva här lika mkt som du så tyvärr tänker jag inte lämna den här tråden.

IP bann snälla

cr0w Kille, 33 år

2 016 forumsinlägg

Skrivet:
28 oktober 2009 kl. 11:58
cr0w Kille, 33 år

Citat från NewRomantic


Citat från anonymast

Jag får skriva här lika mkt som du så tyvärr tänker jag inte lämna den här tråden.

IP bann snälla


Politik Forumet har ingen Mod :/

ViktorLovelace Kille, 31 år

2 314 forumsinlägg

Skrivet:
28 oktober 2009 kl. 11:59
ViktorLovelace Kille, 31 år

Citat från iDru


Politik Forumet har ingen Mod :/[/i]

Hm okej, det förklarar en del.

polarbear Tjej, 34 år

3 787 forumsinlägg

Skrivet:
28 oktober 2009 kl. 12:00
polarbear Tjej, 34 år

Citat från anonymast


Jag får skriva här lika mkt som du så tyvärr tänker jag inte lämna den här tråden.

Om ec hade vart bra hade de gått igenom dina 204903850849 anmälningar du fått och bannat dig.

ViktorLovelace Kille, 31 år

2 314 forumsinlägg

Skrivet:
28 oktober 2009 kl. 12:00
ViktorLovelace Kille, 31 år

Citat från anonymast


Stackars er, men jag har endå tröttnat lite på att skriva här.

http://www.emocore.se/sida/avsluta
Bra, bevisa det

cr0w Kille, 33 år

2 016 forumsinlägg

Skrivet:
28 oktober 2009 kl. 12:01
cr0w Kille, 33 år

Citat från anonymast


Stackars er, men jag har endå tröttnat lite på att skriva här. Men jag har haft rätt hela tiden.

Din ignorans förvånar mig .__.
Du har inte haft rätt i något, vetenskap har motbevisat alla dina argument.
Och glöm inte att din kunskap inom svenska språket är på kanske... första klass nivå?

Also, TROLL!

polarbear Tjej, 34 år

3 787 forumsinlägg

Skrivet:
28 oktober 2009 kl. 12:02
polarbear Tjej, 34 år

Citat från anonymast


Citat från polarbear

Citat från anonymast

Jag får skriva här lika mkt som du så tyvärr tänker jag inte lämna den här tråden.

Om ec hade vart bra hade de gått igenom dina 204903850849 anmälningar du fått och bannat dig.

Men vafan har nu anmält mig för, jag har inte gjort nåt.


HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA årets skämt.
Allt du skriver, att du spammar forumen osv.

cr0w Kille, 33 år

2 016 forumsinlägg

Skrivet:
28 oktober 2009 kl. 12:03
cr0w Kille, 33 år

People, jag vet att det är kul att mobba sönder henne.
Men ärligt.
Stop.
Feeding.
The.
TROLL!


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet