Abort - Rätt eller fel?
ViktorLovelace
Kille, 31 år
Citat från anonymast
Jag kan visst diskutera
Visa det då, och säg inte "Jag gör det ju"
För hitills har du bara visat motsatsen.
ViktorLovelace
Kille, 31 år
Citat från anonymast
När ni visar att ni kan det.[/i]
Det är det ända du kan göra, vända på det och kasta tillbaka det som en 5 åring.
Det är redan gjort, läs härifrån och 246 sidor tillbaks.
cr0w
Kille, 33 år
nu är det så att båda cellerna lever
fast inte så länge
Sperimer kommer dö snabbare än ägget därav har du fel på den punkten
en till fråga, lever virus?
nej[/i]
smart, du svarade faktiskt rätt :O
jag är förvånad.
ViktorLovelace
Kille, 31 år
Citat från iDru
smart, du svarade faktiskt rätt :O
jag är förvånad.[/i]
Inte en chans, hon tog en snabbtitt på wikipedia
cr0w
Kille, 33 år
Citat från NewRomantic
Citat från iDru
smart, du svarade faktiskt rätt :O
jag är förvånad.
Inte en chans, hon tog en snabbtitt på wikipedia
förmodligen.
men hon kommer förneka det dock xD
ViktorLovelace
Kille, 31 år
Citat från iDru
förmodligen.
men hon kommer förneka det dock xD[/i]
Hon gjorde precis det x)
cr0w
Kille, 33 år
Citat från NewRomantic
Citat från iDru
förmodligen.
men hon kommer förneka det dock xD
Hon gjorde precis det x)
predictability (y)
Emojavel
Kille, 32 år
Ser att annonymast är tillbaka. Så annonymast, kan du svara mig nu? Eller så tar du och erkänner ditt fel bara.
ViktorLovelace
Kille, 31 år
Citat från anonymast
Citat från Emojavel_
Ser att annonymast är tillbaka. Så annonymast, kan du svara mig nu? Eller så tar du och erkänner ditt fel bara.
du har stavat anonymast fel. vilken fråga?
Samma som alltid ditt jävla fån.
Emojavel
Kille, 32 år
Citat från anonymast
Citat från Emojavel_
Ser att annonymast är tillbaka. Så annonymast, kan du svara mig nu? Eller så tar du och erkänner ditt fel bara.
du har stavat anonymast fel. vilken fråga?
Du ska förklara varför du säger att ägget är mindre människa än spermien.
Ägget och spermien lever lika mycket.
Detta är nu 4:e gången jag ber dig detta, kickass?
SNES
Kille, 33 år
Så jävla rätt!!
Emojavel
Kille, 32 år
Citat från anonymast
Citat från Emojavel_
Citat från anonymast
Citat från Emojavel_
Ser att annonymast är tillbaka. Så annonymast, kan du svara mig nu? Eller så tar du och erkänner ditt fel bara.
du har stavat anonymast fel. vilken fråga?
Du ska förklara varför du säger att ägget är mindre människa än spermien.
Ägget och spermien lever lika mycket.
Detta är nu 4:e gången jag ber dig detta, kickass?
jag har ju redan svarat på det. det bara är så, det är fakta. det är nog du som sover för mycket i skolan
Du har aldrig svarat på det, i så fall ber jag dig svara på det igen eller citera dig när du gör det.
Det bara är så är ingen förklaring. För va jag vet så är inte spermien människa heller, och det bara är så.
cr0w
Kille, 33 år
jag har ju redan svarat på det. det bara är så, det är fakta. det är nog du som sover för mycket i skolan[/i]
EPIC FUCKING FACEPALM!
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet