Pupfengs gästbok



35 år. Skåne län. Är offline och var senast aktiv: 29 maj kl. 12:29

Pupfeng

Fakta

Riktigt namn: Jimmi Civilstatus: Förlovad
Läggning: Bisexuell
Intresse: Sex
Bor: Kartong
Politik: Anti-allt
Dricker: Milkshake
Musikstil: Punkrock
Klädstil: Punk
Medlem sedan: 2014-07-31

Gästbok

134 inlägg Logga in för att skriva.

Daddyissues Tjej, 30 år

Du kanske ser ut som hens ex! Idk

Angående ett inlägg
Daddyissues Tjej, 30 år

så irriterande .-.

Angående ett inlägg
Daddyissues Tjej, 30 år

Hade varit så hatad på ett sånt ställe haha... Hade skrikit på konstant

Och usch ja creepy folk

Angående ett inlägg
Daddyissues Tjej, 30 år

Inte okej :/

Angående ett inlägg
Daddyissues Tjej, 30 år

Det är "nytt" och "annorlunda" och därav... hemskt??? Idk.

Gustav är ju också poly. Men det verkar hans pappa inte heller vilja acceptera, utan han låtsas bara som att det inte är sant.

Angående ett inlägg
Daddyissues Tjej, 30 år

Jaa när man säger det så...

Angående ett inlägg
Daddyissues Tjej, 30 år

Att uteställen inte har det är ju idiotiskt tho

Angående ett inlägg
Daddyissues Tjej, 30 år

assåå.... yeeeaaa det verkar så KRÅNGLIGT

Angående ett inlägg
Daddyissues Tjej, 30 år

Ja obviously:( tumblr var ju en så stor del av hyr folk blev bekväma i sina kroppar när de inte var smala vita cismänniskor

Angående ett inlägg
Bluuni Tjej, 31 år

it sux so bad XD tur man kan va sig själv med sina vänner iaf XD

Bluuni Tjej, 31 år

haha no kanske inte. då har man inte haft många bra. men det visste man redan XD

Bluuni Tjej, 31 år

it is. o det suger. man känner sig så äcklig och värdelös

Bluuni Tjej, 31 år

det skadar om den som gillar det tvingar andra att ha de på sig för dom ska duga XD

Bluuni Tjej, 31 år

no shit it is. o vet du vad, har alltid tykt att de va skumt med folk som seriöst tyckte om att gå i de eller på allvar tände på det XD
haha kastade så så mkt skit för några år sen XD

Bluuni Tjej, 31 år

hahaha okey. XD många har nog haft en sådan period :D

Bluuni Tjej, 31 år

hihi np :D

Bluuni Tjej, 31 år

Du var finare utan katt skitet på :D

Daddyissues Tjej, 30 år

Jaaa jag vill bara rädda honom men jag kan ju inte göra något :(

Angående ett inlägg
Daddyissues Tjej, 30 år

Hahaha det brukade hända mig med!

Angående ett inlägg
Daddyissues Tjej, 30 år

Alltså jag köper allt jag behöver men presenter brukar vara sånt man vill ha men inte BEHÖVER. Eller typ något som hade varit coolt att ha men man har inte typ haft orken att göra researchen för att skaffa det. Eller något man inte ens tänkt på att man behöver haha

Angående ett inlägg