nils gästbok



26 år. Bor i Lund, Skåne län. Är offline

nils

Fakta

Civilstatus: Letar
Läggning: Asexuell
Intresse: Fiske
Bor: Med mamma
Politik: Moderat
Dricker: Nej!
Musikstil: Crunkcore
Klädstil: Lolita
Medlem sedan: 2016-02-20

Gästbok - Sida 9

Logga in för att skriva.

aubie Tjej, 30 år

hur mår du????

knivmanda Tjej, 27 år

fuck off nils

abracadabraxD Tjej, 32 år

Där är rätt mysigt! Fler och fler vänner börjar bosätta sig där. Två har skaffat hus bara nu under hösten. Verkar rätt nice, trots att jag själv föredrar lite mer liv!

abracadabraxD Tjej, 32 år

Har lite släktingar och vänner där he he

abracadabraxD Tjej, 32 år

Aha vad synd! Brukar hänga i Furulund ibland! Kanske ses i Lund nån dag då!!

Titan 27 år

löst de nu tack ändåå :*

Angående ett inlägg
molly Tjej, 34 år

bby <3

Angående ett inlägg
Tonfisk Tjej, 23 år

Aa

Angående ett inlägg
knivmanda Tjej, 27 år

japp så inom ett par år har iaf mina föräldrar flyttat ned till skåne

knivmanda Tjej, 27 år

mm ingenting för en snorunge som du

on another note though, mina föräldrar ska ev köpa ett renoveringsprojekt i kävlinge

Angående ett inlägg
Josse666 Tjej, 27 år

!!!<3

Angående ett inlägg
Ezra 27 år

Haha men SÅ dyrt lever men lite bra förslag ändå hmm

Angående ett inlägg
Ezra 27 år

Ha ha ha Dovas bäst :D

Angående ett inlägg
Mordhaus Kille, 30 år

Så du för anta saker om mig, dra slutsatser men inte andra? Ah, rättvisst

Ja, jag förstår mycket väl hur illa det är. Därför jag inte har gett någon som helt information om henne. Men visst. Hitta henne du. Fattar inte varför du ens bryr dig. Kan ju lika gärna ha skrivit inlägget för uppmärksamhet?

Så lägg ner med ditt White Knight attityd. Det är bara patetiskt.

Mordhaus Kille, 30 år

Men herregud vad fort du hoppar till slutsatser människa

Hade varit mycket värre om jag sagt hennes namn och lagt ut henne offentligt. Sen missar du HELA poängen till varför jag ens la upp det. Det är vad hon sa som triggade mig.

Mordhaus Kille, 30 år

Har inte sagt något namn. Har inte sagt vart hon bor men det är inte i Sverige. Sa också att jag slutade följa henne så hon får göra vad hon vill.
Som jag sa som du missade totalt, jag är besviken. Efter att ha följt henne i 2 år. Haft en konversation då och då om samma intressen. Gå från en grej till en annan för det "säljer" bättre samt attackera sina fans och vänner när dom inte håller med. Det är barnsligt.

Mordhaus Kille, 30 år

Så du tycker alltså att ha följt en person i lojalt 2 års tid för man gillar vad dom lägger upp, varför man följer dom från börjar till att skita i allt det och lägga upp saker som inte har något med det hon gjorde innan och bara för att få likes och följare samt säga att sidan är en gaming sida och att attackera sina vänner och fanns när dom inte håller med är barnsligt? Please

Om jag låter flumig är för jag argumenterar med en hel del personer ATM

Mordhaus Kille, 30 år

Nej jag tycker inte det är bra för någon man har följt lojalt i 2 års tid att totalt släppa det man gjorde och börjar med något som lockar alla endast för likes och följare. Är helt enkelt besviken men hon får göra som hon vill göra. Jag kan lixom inte stoppa henne.

Mordhaus Kille, 30 år

Därför att det finns folk som skulle skrivit det ändå.

Mordhaus Kille, 30 år

Att hon får lägga ut vad hon vill.