Riktigt namn:
Ambivalent Civilstatus:
Inte valt
Läggning:
Bisexuell
Intresse:
Spel
Bor:
Med någon
Politik:
Feminist
Dricker:
Saft
Musikstil:
Jazz
Klädstil:
Swingpjatt
Medlem sedan:
2012-01-27
äh kunde vart värre när man bara vill komma igång direkt, heter ssatandyrkare så inte mycket bättre asså o med två "s" med för ett var upptaget så vill verkligen hete det för stunden hahah rip oss
Är mest här för rättegången och har ingen aning om hur länge jag stannar, kanske bara blir under den :( men får jag möjlighet att stanna längre så ABSOLUT