Riktigt namn:
Ambivalent Civilstatus:
Inte valt
Läggning:
Bisexuell
Intresse:
Spel
Bor:
Med någon
Politik:
Feminist
Dricker:
Saft
Musikstil:
Jazz
Klädstil:
Swingpjatt
Medlem sedan:
2012-01-27
Så extremt obehagligt.... Kände ingen på den där festen väl och hade aldrig träffat majoriteten (alla utom 3) och ändå så hinner man inte ens sträcka fram handen innan de har snackat om sådant? Känns så sjukt. Förstår verkligen hur du känner. När jag va yngre så hade jag EXTREMT svårt för det där. Fick mig att självskada flera gånger när jag va med om liknande grejer just för att jag kände mig fel som inte passar in i traditionella mallar. Sådant spär på så mycket självhat när man inte kan få må bra i sig själv utan hela tiden måste "försvara sin rätt".
Kärlek och styrka till dig. Du är grym!