V240s gästbok



Kille, 29 år. Bor i Stockholm, Stockholms län. Är offline och var senast aktiv: Idag 19:49

V240

Fakta

Civilstatus: Inte valt
Läggning: Inte valt
Intresse: Plugga
Bor: Inte valt
Politik: Inte valt
Dricker: Slush
Musikstil: Emo
Klädstil: Brat
Medlem sedan: 2016-08-28

Gästbok - Sida 76

Logga in för att skriva.

Scorpio 28 år

Jaaa

Scorpio 28 år

Tanken som räknas:-)

Scorpio 28 år

Ja pls :(

Angående ett inlägg
zwaginator Tjej, 27 år

Hahahaha vet!!!
Din med

zwaginator Tjej, 27 år

zwaginator Tjej, 27 år

Nej är fattig hahahah pga ec dock </3
Ja!!!

zwaginator Tjej, 27 år

Har ett beroende.
La ut 200kr på en månad enbart på emocoins :(((

aubie Tjej, 30 år

nää jag vet, men som sagt - hon vet det redan, och hon vill inte ha folk som står och säger att hon ska fixa den hon vill sköta det själv helt enkelt! men fattar att du menar väl!

aubie Tjej, 30 år

aaa jag vet inte asså, ska ha förbesiktning på tors så får se om de ens lägger märke till den :(

Angående ett inlägg
mmmalakok Tjej, 34 år

Hahah, lugnt det funkar ändå :D

mmmalakok Tjej, 34 år

Blubliblöööh

Angående ett inlägg
mmmalakok Tjej, 34 år

Haram, we like.

Angående ett inlägg
Ima Tjej, 30 år

Jag trodde att gjorde det men insett att jag inte gillar smaken av varken "vanligt" eller rökt fläsk.

Ima Tjej, 30 år

Har 5 eller 7 paket bacon, du kan få dem för en femtilapp

Angående ett inlägg
zwaginator Tjej, 27 år

Hahahaha jag var tvungen </3

zwaginator Tjej, 27 år

Min lillasyster räddade mig tho, hon hade en halv flaska pepsi kvar och jag fick köpa den för 30 spänn :) :s

zwaginator Tjej, 27 år

Det gör det faktisk.
Kom på att jag hade en oöppnad pepsi, den är nästan slut nu och det känns bättre men nu är jag deprimerad över att jag knappt har pepsi kvar :(((

Angående ett inlägg
Penisryttaren Tjej, 34 år

men nej sa jag ju ! xD

Penisryttaren Tjej, 34 år

men neeej xD

Angående ett inlägg
Iam4eels Tjej, 32 år

Ååh men tack så mkt :") <33

Angående ett inlägg