busbarns gästbok



Tjej, 31 år. Bor i Skellefteå, Västerbottens län. Är offline

busbarn

Fakta

Riktigt namn: Linnea Civilstatus: Singel
Läggning: Bisexuell
Intresse: Kreativitet
Bor: I skogen
Politik: Röd
Dricker: Vin
Musikstil: Allt
Klädstil: Blandat
Medlem sedan: 2008-09-06

Gästbok - Sida 57

Logga in för att skriva.

molly Tjej, 34 år

Hahaha jaaa, hon såg helt ":D" ut hela tiden <3

Angående ett inlägg
Jimin Tjej, 33 år

Det gör mig ingenting, vill så gärna hjälpa.

Silver Tjej, 32 år

Hoppas då fanimig det, annars får jag inte mina pengar förrän på måndag...................

Angående ett inlägg
molly Tjej, 34 år

Nejmen åh, kära du :( de är dumma, allihop!

Angående ett inlägg
Valentine Tjej, 30 år

Tack finis<3

Angående ett inlägg
Silver Tjej, 32 år

Jag känner så när hela livet känns helt jävla åt helvete... typ som de senaste dagarna, vill fan dö på riktigt

Angående ett inlägg
Silver Tjej, 32 år

Hahaha min mamma är swell!!

Angående ett inlägg
Silver Tjej, 32 år

Duråå

Angående ett inlägg
molly Tjej, 34 år

Haha ja, faktiskt! Min systerson var dock sjukt skeptisk efter jag berättat... han fattade inte riktigt att man över huvud taget brukar ha ägg i tårtor liksom, haha. <3 "Men det har man ju på mackan :S"

Angående ett inlägg
David_Bowie Tjej, 31 år

Indeed.

Angående ett inlägg
0rganet Tjej, 31 år

Ingen orsak, du är verkligen superfin!
Skojar du? Herregud vad du gjorde min dag nu :( Tack så jättejättejättemycket.

Kent är bäst.

Silver Tjej, 32 år

Menareeeeeeeee den här tidens skönheter borde aldrig ha flugit bort :'(

Angående ett inlägg
Silver Tjej, 32 år

ÅÅÅHHH

Angående ett inlägg
Barnpornografi Tjej, 32 år

Det kommer du ju ändå inte kunna göra så länge jag inte plötsligt skulle tjäna skitmycket cash och fixa en egen lägenhet.

Angående ett inlägg
Excellent Tjej, 30 år

I så fall, tack så hjärtligt. Jag blir otroligt glad över att höra det. Men snälla haha, bli inte besviken när du ser mig irl. Eller säg det, så jag vet att jag får rätt

Nona 35 år

Oj, tack!

Angående en bild
Daddyissues Tjej, 30 år

Du kommer inte dö, du kommer klara dig igenom det, för du är underbar!

Daddyissues Tjej, 30 år

Du orkar få hjälp. Jag går inte till en psykolog, går på mediciner eller någonting. Det känns som om det inte är lönt.

Daddyissues Tjej, 30 år

Du har vänner, lika mycket som jag.
Och du orkar iallafall försöka må bättre

Angående ett inlägg
Excellent Tjej, 30 år

Du tror så mycket om mig. Jag är helt seriös, jag ser inte speciellt bra ut. Jag är grymt bra på att fejka mitt utseende. It's true. Sad, but true