busbarns gästbok
Tjej, 31 år.
Bor i Skellefteå ,
Västerbottens län.
Är offline
Fakta
Riktigt namn:
Linnea Civilstatus:
Singel
Läggning:
Bisexuell
Intresse:
Kreativitet
Bor:
I skogen
Politik:
Röd
Dricker:
Vin
Musikstil:
Allt
Klädstil:
Blandat
Medlem sedan:
2008-09-06
Profil
Gästbok
Vänner
Blogg
Bilder
Grupper
Gåvor
Gästbok - Sida 57
Logga in för att skriva.
Jimin
Tjej, 33 år
Det gör mig ingenting, vill så gärna hjälpa.
6 juni 2013 kl. 21:59
Silver
Tjej, 32 år
Hoppas då fanimig det, annars får jag inte mina pengar förrän på måndag...................
Angående ett inlägg
6 juni 2013 kl. 18:09
Silver
Tjej, 32 år
Jag känner så när hela livet känns helt jävla åt helvete... typ som de senaste dagarna, vill fan dö på riktigt
Angående ett inlägg
5 juni 2013 kl. 14:34
molly
Tjej, 34 år
Haha ja, faktiskt! Min systerson var dock sjukt skeptisk efter jag berättat... han fattade inte riktigt att man över huvud taget brukar ha ägg i tårtor liksom, haha. <3 "Men det har man ju på mackan :S"
Angående ett inlägg
3 juni 2013 kl. 21:12
0rganet
Tjej, 31 år
Ingen orsak, du är verkligen superfin!
Skojar du? Herregud vad du gjorde min dag nu :( Tack så jättejättejättemycket.
Kent är bäst.
3 juni 2013 kl. 14:09
Silver
Tjej, 32 år
Menareeeeeeeee den här tidens skönheter borde aldrig ha flugit bort :'(
Angående ett inlägg
2 juni 2013 kl. 14:39
Barnpornografi
Tjej, 32 år
Det kommer du ju ändå inte kunna göra så länge jag inte plötsligt skulle tjäna skitmycket cash och fixa en egen lägenhet.
Angående ett inlägg
30 maj 2013 kl. 20:31
Excellent
Tjej, 30 år
I så fall, tack så hjärtligt. Jag blir otroligt glad över att höra det. Men snälla haha, bli inte besviken när du ser mig irl. Eller säg det, så jag vet att jag får rätt
29 maj 2013 kl. 19:13
Daddyissues
Tjej, 30 år
Du kommer inte dö, du kommer klara dig igenom det, för du är underbar!
29 maj 2013 kl. 16:15
Daddyissues
Tjej, 30 år
Du orkar få hjälp. Jag går inte till en psykolog, går på mediciner eller någonting. Det känns som om det inte är lönt.
29 maj 2013 kl. 16:04
Excellent
Tjej, 30 år
Du tror så mycket om mig. Jag är helt seriös, jag ser inte speciellt bra ut. Jag är grymt bra på att fejka mitt utseende. It's true. Sad, but true
29 maj 2013 kl. 15:31
Gå till sida
1
2
50
56
57
58
100