busbarns gästbok



Tjej, 31 år. Bor i Skellefteå, Västerbottens län. Är offline

busbarn

Fakta

Riktigt namn: Linnea Civilstatus: Singel
Läggning: Bisexuell
Intresse: Kreativitet
Bor: I skogen
Politik: Röd
Dricker: Vin
Musikstil: Allt
Klädstil: Blandat
Medlem sedan: 2008-09-06

Gästbok - Sida 54

Logga in för att skriva.

molly Tjej, 34 år

Hahahaha men awww! TACK FINA KÄRA DU

Angående ett inlägg
UPSHUT Tjej, 30 år

Åååhksdngjls, taaack så mycket!

Angående ett inlägg
Silver Tjej, 32 år

Hahaha menar :(

Angående ett inlägg
molly Tjej, 34 år

Absolut inte! Blir bara glad över att folk uppskattar det, och fattar vad jag ville ha fram med det.

Angående ett inlägg
KaxarN Tjej, 31 år

tack i långt efterhand ;)

Angående en bild
Jimmy Kille, 34 år

Om man har mycket god anledning att börja ta mediciner direkt vid symptom är det en helt annan femma, jag såg det som så självklart att jag inte skrev med det. Ledsen för kort svar.

Angående ett inlägg
polisbit 31 år

Taaaack!

Angående ett inlägg
molly Tjej, 34 år

Har failat två gånger :( händer alltid massa skit juuust som jag kommer igång. Hoppas på tredje gången gillt haha.

Angående ett inlägg
Silver Tjej, 32 år

Tack :$

Angående ett inlägg
molly Tjej, 34 år

Ja, de säger ju det i början! vet inte varför de slängde in ett riktigt, men albumet finns iaf inte haha. och jaaaa herregud, hittar på en hel uppsjö av åsikter utan att... ha hört talas om banden innan? :( åh hoppas de dog av skam (not literally) när de såg detta sen.

Angående ett inlägg
UPSHUT Tjej, 30 år

hon är så jävla het
typ som jessica rabbit

Angående ett inlägg
Jimmy Kille, 34 år

Stort tack! Ljuset är väl inte helt jättejättenaturligt, dock.

https://dl.dropboxusercontent.com/u/47223871/_JAB7818-difference.gif

(På gifen är färgerna fel, men ljuset ska vara korrekt)

Angående ett inlägg
Jimmy Kille, 34 år

Västergötland är ganska stort egentligen, vi har det mesta, bland annat Göteborg, Åmål och gränsen till Norge. Samt en hel del söderut.

Jimmy Kille, 34 år

Haha alltså... FÅGELVÄGEN är det bara kanske 20-30 mil sydväst om Stockholm.

Jimmy Kille, 34 år

Västerbotten? Varför fick jag för mig att du bor i Västergötland?

Jimmy Kille, 34 år

Nej absolut, jag håller klart med om att man inte ska ge upp sitt liv för lite högre betyg, särskilt inte med tanke på att VG/MVG som snitt är klart bra.

Angående ett inlägg
Satan Tjej, 30 år

Men oh, tack detsamma. :)

Angående en bild
Excellent Tjej, 30 år

Haha jo, jag vet.. Det var för att ha lite pengar i början av sommaren, + lite meriter

Excellent Tjej, 30 år

Som när jag jobbade i stallet förra veckan. Trodde jag skulle få mer än 250 om dagen, från 6.30 till 23.00 varje dag. 17 kronor timmen hah..

Excellent Tjej, 30 år

Självklart! Tror du jag jobbar gratis? Pff