Riktigt namn:
Chewie Civilstatus:
Kär
Läggning:
Straight
Intresse:
Sex
Bor:
I skogen
Politik:
Pirat
Dricker:
Alkohol
Musikstil:
Ska
Klädstil:
Preppy
Medlem sedan:
2008-03-23
Oj såg inte att du skrev x'D
hehe okej fan va nice, låter roligt hehe x) Japan ja du känner en del som gillar de landet ^__^ schewden <3, jag typ tackade nej till en indien resa nyligen för ja har typ rest för mycket i mitt liv redan hahaha XD i know im insane.
Har inte den blekaste aning om ja ska vara ärlig, har inga framtids planer mer än att kanske studera lite och skaffa ett jobb och ta de ifrån där ;>
haha okej :X De är väl la bra att du gör de iaf, jag är cp nu, så har dragit mig tillbaka in i mig själv o spänderar massa tid själv istället xD
Mjo precis :P fy fan jobbigt ere x) speciellt om man inte har en planerad framtid eller tankar för framtiden, hehe :)