Riktigt namn:
Chewie Civilstatus:
Kär
Läggning:
Straight
Intresse:
Sex
Bor:
I skogen
Politik:
Pirat
Dricker:
Alkohol
Musikstil:
Ska
Klädstil:
Preppy
Medlem sedan:
2008-03-23
HAHAHA Tror ja säkert :O jävligt härligt måste ni ha haft xD kuul kul ! :)
x'Dx'D YEAAAAA, lätt att vi ska då ;D
Mjo fy fan de är ju men men man kämpar väl på .__. sitter och pluggar nu så, massor av text att läsa :/
Hahahaha, finns de säkert XD;> YOU ARE THE NUMBER ONE DOCTOR YEAAAAA!!!!!! Go go Fight, foooor your right tooo partaay! haha ;>
=)
Hahaha lätt att du har XD bara att köra på så :D oj fan, åkte du dit själv elle? x) Låter som de :PXD
HAHA asså ja tacka nej för att de var mina päron som skulle dit o ja blir ensam med dom då O_o de är så jävla jobbigt tycker ja, liksom ingen att hänga med förutom dom o fett jobbigt, hahahaha lär känna mig och sen dom så kanske haru tur XD
Mjaa vet faktiskt inte :p något som verkar kul ;) Jag studerar på universitetet just nu, psykologi A, har inte läst något annat på universitetet ^^