Julie gillar inte mig heller men försöker hantera henne å hennes jävla norska.
Hade åsa i svenska nån gång i typ 6an men knappt sett henne efter det då hon verkar ha fullt upp med sin nya roll på skolan.
Borde jag ha dåligt samvete över att va osäker på vem Richard är? x)
Ok x/ Känns som att alla nice lärare lämnar skolan. Typ bara Julie som stannat en längre period känns det som. Å nån snubbe som heter Jonas som e tbx på skolan