Riktigt namn:
Linnea Civilstatus:
Singel
Läggning:
Bisexuell
Intresse:
Kreativitet
Bor:
I skogen
Politik:
Röd
Dricker:
Vin
Musikstil:
Allt
Klädstil:
Blandat
Medlem sedan:
2008-09-06
Fast du har ju ändå tagit studenten. Jag ska läsa ännu ett år på grundskolan. Jag kommer aldrig få gå gymnasiet (du får inte börja läsa gymnasiet efter du fyllt 19) utan komvux. Jag kommer kanske aldrig ens kunna läsa det och jag kommer kanske aldrig kunna jobba på ett riktigt jobb. Jag kommer aldrig bli helt frisk, för bipolaritet är kroniskt. jag har missat flera år av mitt liv som jag aldrig kommer få tillbaka, jag har missat upplevelser som aldrig kommer igen. 4-5 år av mitt liv är tagna ifrån mig. Jag låg enbart i min säng eller var på psyk. De får jag aldrig tillbaka. Så nej, jag kommer inte klara det, kommer inte klara det för att det går inte. Jag kommer inte kunna läsa gymnasiet och linjen jag ville, kommer inte kunna umgås med vännerna jag hade och jag kommer inte bli helt frisk och jag kommer inte få mina år tillbaka.
Jag älskar dig också och jag saknar dig väldigt mycet. Förlåt om jag låetr arg, jag är bara så jävla ledsen och bitter och HATAR allt som gör ont.
Om jag var en liten liten kattunge, och du var en liten liten kattunge, då skulle vi kunna gosa in oss i en liten boll tillsammans för att sova. Det vore typ det finaste någonsin.