busbarns gästbok



Tjej, 31 år. Bor i Skellefteå, Västerbottens län. Är offline

busbarn

Fakta

Riktigt namn: Linnea Civilstatus: Singel
Läggning: Bisexuell
Intresse: Kreativitet
Bor: I skogen
Politik: Röd
Dricker: Vin
Musikstil: Allt
Klädstil: Blandat
Medlem sedan: 2008-09-06

Gästbok - Sida 39

Logga in för att skriva.

Valentine Tjej, 30 år

tack babe!

Angående ett inlägg
Valentine Tjej, 30 år

Fast du har ju ändå tagit studenten. Jag ska läsa ännu ett år på grundskolan. Jag kommer aldrig få gå gymnasiet (du får inte börja läsa gymnasiet efter du fyllt 19) utan komvux. Jag kommer kanske aldrig ens kunna läsa det och jag kommer kanske aldrig kunna jobba på ett riktigt jobb. Jag kommer aldrig bli helt frisk, för bipolaritet är kroniskt. jag har missat flera år av mitt liv som jag aldrig kommer få tillbaka, jag har missat upplevelser som aldrig kommer igen. 4-5 år av mitt liv är tagna ifrån mig. Jag låg enbart i min säng eller var på psyk. De får jag aldrig tillbaka. Så nej, jag kommer inte klara det, kommer inte klara det för att det går inte. Jag kommer inte kunna läsa gymnasiet och linjen jag ville, kommer inte kunna umgås med vännerna jag hade och jag kommer inte bli helt frisk och jag kommer inte få mina år tillbaka.

Jag älskar dig också och jag saknar dig väldigt mycet. Förlåt om jag låetr arg, jag är bara så jävla ledsen och bitter och HATAR allt som gör ont.

Angående ett inlägg
bebo Tjej, 33 år

Haha, va :o

Angående ett inlägg
Valentine Tjej, 30 år

Är jag det? TACK!

Angående ett inlägg
argvarg Tjej, 28 år

Koooom<3

Angående ett inlägg
Valentine Tjej, 30 år

Om jag var en liten liten kattunge, och du var en liten liten kattunge, då skulle vi kunna gosa in oss i en liten boll tillsammans för att sova. Det vore typ det finaste någonsin.

Valentine Tjej, 30 år

Detsamma!

Angående ett inlägg
Valentine Tjej, 30 år

IHIHI JA

Angående ett inlägg
Valentine Tjej, 30 år

<3

Angående ett inlägg
CherryPie Tjej, 30 år

Men hjälp, du är ju så HIMLA superfin själv!!

Angående en bild
Valentine Tjej, 30 år

DU ÄR UNGEFÄR CIRKA LIKA SÖT.

Angående ett inlägg
Valentine Tjej, 30 år

Kom hit och var fab med mig!<3

Angående ett inlägg
Valentine Tjej, 30 år

tack babe!

Angående ett inlägg
Valentine Tjej, 30 år

Åh vad jag behövde höra det. Du är bäst!

Angående ett inlägg
Valentine Tjej, 30 år

Alltså du är en sådan babe. Blir lite kär i dig varje gång du lägger upp en ny bild, SLUTA VARA SÅ FÖRBANNAT VACKER.

JESSO Tjej, 31 år

men hallå shit, gulllet då!

Angående en bild
litenlinnea Tjej, 32 år

Åh men snygging, du får omvända! Jag är inte omöjlig av mig.

Angående en bild
MisterTea Kille, 35 år

Glad you like it :)

Angående en bild
Valentine Tjej, 30 år

Detsamma babe. <3

Angående ett inlägg
Barnpornografi Tjej, 32 år

Ja, det var det verkligen!

Angående ett inlägg