Vänta nu.. när har jag sagt att jag bryr mig om din åsikt? xD Jag lolade åt att du trodde att gitarristen gjorde sina solon på datorn, och frågade om du verkligen var seriös i det uttalandet.
Haha, ursäkta men jag MÅSTE fråga.. ang ditt uttalande i seremedy-tråden
Citat från Joebandoe
--------------------------------------------------------------------------
Citat från Yoh
--------------------------------------------------------------------------
Vad tycker folk om mitt solo? x)
--------------------------------------------------------------------------
Vi gillar väl alla datorer? =)
Well.. det jag hört är att han åkte fast för rattfylla, åkte hem, bytte om, tog bussen till Stenungsund och la sig på spåret och väntade på tåget.
Hans föräldrar var bortresta också. Sjukt sorgligt alltihop. :q