xxxWHOREs gästbok



Tjej, 33 år. Bor i Stockholm, Stockholms län. Är offline

Ingen bild på xxxWHORE

Fakta

Riktigt namn: Chewie Civilstatus: Kär
Läggning: Straight
Intresse: Sex
Bor: I skogen
Politik: Pirat
Dricker: Alkohol
Musikstil: Ska
Klädstil: Preppy
Medlem sedan: 2008-03-23

Gästbok - Sida 29

Logga in för att skriva.

SnoWFlakE Kille, 36 år

hmm.. Sonic syndicate, dropkick murphys sen så kommer jag typ inte på nå fler .P

Axesylenis Kille, 34 år

Helt okej, sj?

barrisen Kille, 33 år

spelar du nå kuliga spel? :P

WesKer Kille, 40 år

nu på fredag till söndag är det =)
http://www.piricon.se/

WesKer Kille, 40 år

äh jag är ju där o jobbar^^ du kan få vara med på min tävling då =) plus att man får massa vänner på konvent^^

ashba Kille, 36 år

bara godis! sj?

barrisen Kille, 33 år

haha jo typ ingen vet vad de är.. har geekat de i 5 år xD :S

ashba Kille, 36 år

hej ;D

barrisen Kille, 33 år

knight online :)

WesKer Kille, 40 år

Men ta o kom på piricon i örebro i helgen då^^ kostar bara 100kr för 3 dar =D titta på mitt galleri om du vill se mina tv-spel =D

SnoWFlakE Kille, 36 år

mja finns några andra band som är värda att se också :P

bearboy Kille, 33 år

HAHA det går inte så bra för dig me andra ord;P

WesKer Kille, 40 år

gillar du konvent o tv-spel? =)

Axesylenis Kille, 34 år

Hello.

bearboy Kille, 33 år

haha mm om man pluggar sitter man vekk inte på ec :P

barrisen Kille, 33 år

har just käkat och sitter och spelar lite nu :P

WesKer Kille, 40 år

Ja det verkar så^^
jag heter Daniel, men kalla mig för WesKer =D
hahaha det låter som en bra blandning^^ jag hjälper folk. jobbar på konvent o sånt där kul, spel kanske lite tv-spel ibland med^^

Nicked0ckan Kille, 34 år

nej jag ska göra de i slutet av månaden..

WesKer Kille, 40 år

hahaha -petar på näsan- det är oki, du verkar rätt snäll ändå =)
vad gör du på fritiden då.. öhm.. vad ska jag kalla dig? O_o

WesKer Kille, 40 år

läskigt O_o... säg något smart =D
ja det är både bra o kul =)