Alltså, jag har vetat vem du är ett bra jävla tag.
Min kompis visade nån av era videos (satans springpojkar) för över ett år sedan, sen har jag bevakat din ec-blogg, och sen så kände jag igen dig när du hälsade på oss :]
jag tänkte kommentera "fein" på en av dina bilder men massa andra hade redan gjort det så ja gjorde det inte.. sen hade du kommenterat en bild o jag typ " D: "... du är fein :(