Tvetungads gästbok



32 år. Bor i Bandhagen, Stockholms län. Är offline och var senast aktiv: 26 juni kl. 22:50

Tvetungad

Fakta

Riktigt namn: Björn Civilstatus: Upptagen
Läggning: Osäker
Intresse: Kreativitet
Bor: Med någon
Politik: Vänster
Dricker: Te
Musikstil: Allt
Klädstil: Blandat
Medlem sedan: 2010-05-18

Gästbok - Sida 218

Logga in för att skriva.

slyntyg Tjej, 30 år

aw tack! :3

Angående en bild
bananacake Tjej, 29 år

haha varför inte? xD
så länge det funkar så :D

bananacake Tjej, 29 år

men detaljer, detaljer, kan vi inte bara ta det vi hittar som nu har möjligheten att sticka hål på en? xD

JESSO Tjej, 31 år

smiley, tungan och naveln. hade monroe och en surface vid nyckelbenet innan :v

bananacake Tjej, 29 år

oki doki^^
haha okay i'm on my way xD

Mandabitespeople Tjej, 32 år

Jo de också :33

JESSO Tjej, 31 år

haha kanske inte. men har tre kvar just nu i alla fall, bortsett från öronen dårå :p

Mandabitespeople Tjej, 32 år

Haha ja ^^
De finns ju folk som gör hemma som är billigare :3

Ja precis :3

bananacake Tjej, 29 år

kan inte kolla nu, har inte mina hörlurar i närheten D:

bananacake Tjej, 29 år

haha ok^^
nädå, man får ju ta det i din egna takt så att säga :D

kattpojk3n 31 år

Haha xD

kattpojk3n 31 år

Haha fixat x3

kattpojk3n 31 år

snyggt (Y)

bananacake Tjej, 29 år

okej coolt :3
själv så ska man färga för första gången nu :D

bananacake Tjej, 29 år

haha du verkar vara rätt så uppdaterad gällande alla färgerna :D

Mandabitespeople Tjej, 32 år

De va så lite så :3

Låter nice de! :D men dyrt :s

Nä de ser inte alls moget ut :c man ser bara sjukt mkt äldre ut och som en gubbe

bananacake Tjej, 29 år

nu fick jag upp den^^
nja jag tror jag nästan vill ha lite ljus blått^^
typ som detta:
http://24.media.tumblr.com/tumblr_m6hybhlJ3n1r9xqldo1_500.jpg
c:

bananacake Tjej, 29 år

haha varför inte 8D även om mina föräldrar skulle gått i taket xD

bananacake Tjej, 29 år

inte för att jag får upp någon bild :c

bananacake Tjej, 29 år

fuu samma här :c
vill jätte gärna ha snakebites :c
dock så kan jag inte hålla med dig om att jag vill ha bättre skäggväxt xD