Riktigt namn:
Alex Civilstatus:
Kär
Läggning:
Bisexuell
Intresse:
Umgås
Bor:
Med någon
Politik:
Vänster
Dricker:
Slush
Musikstil:
Allt
Klädstil:
Galen
Medlem sedan:
2019-08-12
Älskling älskling det är inget du behöver säga förlåt för <3 vet att du inte kollar ec så ofta och att du ger mig bra stöd när jag ber om det eller berättar hur jag mår <3 har ju inte heller vågat öppna mig helt för ttp någon på flera år pga rädsla att inte bli tagen på allvar, och eftersom jag varit feg sen valborg (hahaha :/ skönt att d tusen bekräftat att min feghet var lite obefogad haha) så kan ju inte du läsa mina tankar att jag behöver stöd från många <333
SAMT när jag vågade höra av mig tillslut fokuserade jag ju mest på läget om ec och inte så mkt om mig, sen efter vet jag ju att du haft dålig täckning osv <3 så vi har inte kommit dit än eller vad jag ska säga.
Eller typ, har typ panikgråt i halsen men sitter paralyserad vid köksbordet istället och mår ~?!??~ lkksom får jag inte denna praktikplats är det detas fkn fel och då tackvare dem måste jag vänta ett halvår på hjälp :)