Riktigt namn:
Goemon Erika Ishikawa Civilstatus:
Upptagen
Läggning:
Straight
Intresse:
ta
Bor:
Själv
Politik:
Höger
Dricker:
Alkohol
Musikstil:
Allt
Klädstil:
Hippie
Medlem sedan:
2013-08-23
haha ja fast neeh, det ser ju mkt bättre ut om man har större än A, pokébollar ska ju vara runda o fina~ owo men lär väl prova på nån variant sen ändå haha!
asbra att ha om man nån gång hamnar i klädpoker? x'D
haha men ändå D: så måste man kunna alla desa combos i huvet och bla bal bla! bättre o spamma A A A A A A A A A o vinna :D:D:D:D haha xD föredrar Moba spel x3 och wow (A)
höhö :D ah okej! jag är inte så mcket för fighting spel xD blir alltid så förvirrad med combos D: typ när man tittar på alla combos o bara upp ner söde höger vänster fyrkant cirkulärrektangel kvadrat heaxgon 92 appelsin! D:
plez! du är jätte snygg fan ;o och gamer!? ahmagad! the best kind of girl O_O haha vad gamar du då? lol gamar.. såånna dära asätare.. xD tufft du haha tror inte jag sett dem ;o kanske derför de är ninjor? ;o