Tillbaka till Hat mot han som kasta hund från bros sida

Diskutera Hat mot han som kasta hund från bro - Sida 9

Bli medlem för att diskutera
NerdPiratexx Tjej, 31 år

bjornenborje: håller med dei! :O

grodmos Tjej, 30 år

Satansgudomliga : Jag är självklart med.

fis Tjej, 29 år

asså seriöst stackars hund vafan har man för hjärna om man gör så asså jag börja fan böla när jag hörde hunden. det hade faktiskt varit bättre om hunden hade dött så den hade sluppit lida men det bästa hade varit om han som kasrade den brändes levande eller styckades levande, han förtjänar inte bättre!!!!!

Kimky Tjej, 31 år

borde slänga honom från golden gate bron. vem e med på det? -.-

NerdPiratexx Tjej, 31 år

EscapeTheFate: mmmh... meeeeens.... Myysiiiiiiiiiigt! xD SORRY! xD

Dumheter Kille, 29 år

Härligt att ni snackar mens

NerdPiratexx Tjej, 31 år

SexxiiLatina: mmmhmmmm, word... :/

NerdPiratexx Tjej, 31 år

SexxiiLatina: Haha! jag fick min för typ en kvart sen! LOL xD

NerdPiratexx Tjej, 31 år

JÄVLAFITTBROCCOLIBANANBAJSGAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!! <--- Han som kastar hunden...
Stackars lilla sötapöta hunden... hur kan man göra så!

HAN GJORDE MIN JÄVLA MENSVÄRK VÄRRE!! FITTHUVUD!! GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHH!!

NerdPiratexx Tjej, 31 år

NemoJackson: Japp... >:C

grodmos Tjej, 30 år

Fyfan..Så jävligt äckliga människor det finns.

bigsjab Tjej, 29 år

paramore: tsss, men dom är någ döda där eller så va dom på semester när han gjorde det :OOOOO

grodmos Tjej, 30 år

ALLTSÅ FY! Vem fan gör sånt skit? :S

bigsjab Tjej, 29 år

han har inga iq -.-'

NerdPiratexx Tjej, 31 år

Fiffi: Ohja... Han är värd dem! >:'C <3

NerdPiratexx Tjej, 31 år

MEN JÄVLA FITTBROCCOLIBANANPUNGSVETTAPA!! Jag kollade på videon igen... .___.'

bigsjab Tjej, 29 år

Gordon_Freeman: ska du säga O.O

Gummiboll Tjej, 30 år

Jashin: klart som fan att man villO_o

Shoootme Tjej, 30 år

platy: Hell yes!

platy Tjej, 32 år

Jashin:CookiieMonsta: Shoootme: let's!

Shoootme Tjej, 30 år

Jashin: Jag!

Shoootme Tjej, 30 år

JÄVLA IDIOT!
fan han borde kastas ner från en bro! hur fan kan man göra så???!!!! SINNESJUK IDIOT!!!!!!!
SJUKT STÖRD!!! :@

Dumheter Kille, 29 år

http://www.liveleak.com/view?i=bb4_1283184704

Dumheter Kille, 29 år

MUFFiNM4ZTER: Jag och en kompis satt och diskutera hur vi hade tänkt mörda hon :3

bigsjab Tjej, 29 år

WeirdLittleGirl: du är inte ensam om det ;D

AlbaGuttan Tjej, 29 år

bigsjab: fan hon kan... jag vill dränka henne i floden ist!

AlbaGuttan Tjej, 29 år

Gordon_Freeman: de är inte dumt sagt ´min hund var min bästa vän...! dom blir ens kompisar och då kan man inte äta dom... och och... alla hundar är hundar så så kan man inet äta dom alls... iaf inte jag

bigsjab Tjej, 29 år

Xcryknife_x : jag hännger på <: http://video.se.msn.com/watch/video/har-slanger-hon-valpar-i-floden/ahormyig o det här är länken >: varnig för kännsliga tittare DX

bonne Kille, 29 år

bigsjab: har du länk till videon? och tantens nummer, ska gå och banka lite vett i skallen på henne >:C

bigsjab Tjej, 29 år

har ni sett den nya? en kvinna kastar ner en valp i flodden, grymma mäniskor DX

Derpie Kille, 33 år

gå med i min grupp bullet for my valentine

platy Tjej, 32 år

Gordon_Freeman: hämd <.<

AlbaGuttan Tjej, 29 år

Gordon_Freeman: jah men hundar är ändå nått som man lever med lär känna de e som att äta en annan människa skulle du kunna äta din kompis? O_o

Derpie Kille, 33 år

Zedox: hur i helvete vet du att det e gott då

roflcore Kille, 36 år

Zedox: Jag har inte vuxit upp med det nej :P jag har ätit det en gång och det var för typ 5 år sen!

Derpie Kille, 33 år

Zedox: inte jag heller

Edgy 29 år

roflcore: Jag skulle ALDRIG kunna äta hund.
Visst, det är kött, dött kött dessutom.
Det är hamburgare med.
Men varför jag kan äta Ko eller gris men inte hund är för att
1. Jag har ingen jävla ko som husdjur! :@@@
och 2. Jag har växt upp med det och finner det normalt.
Dom som växer upp med att äta hund tycker säkert det är skit normalt men nu har inte jag gjort det.
Sen behöver du inte ha växt upp med det men endå, jag kan bara inte.

Derpie Kille, 33 år

WorthlessShadow: eller hur

Derpie Kille, 33 år

roflcore: sluuuuuuuta

roflcore Kille, 36 år

southpark: Varför ska jag göra det? :S Testa äta det så ska du se att det är gott.

Derpie Kille, 33 år

roflcore: precis så sluta snacka om att äta hund då

roflcore Kille, 36 år

southpark: Okej kanske inte varje dag, men när du gör det!

roflcore Kille, 36 år

southpark: HAHAHA! sinnesjuk? jag? Jag säger bara sanningen att det är gott med hund -.-
Jag har också haft hund, jag älskar också hundar! Varför tror du jag gick med i gruppen? jo för jag hatar att han gör sådär, hatar när folk plågar djur överhuvudtaget! Men att äta ett dött djur är fan ingen big deal! Om du inte är en vegetarian eller vegan så äter du kött varje dag, och hundkött är som vilket jävla kött som helst!

Derpie Kille, 33 år

roflcore: jävla idiot du e ju sinnesjuk jag älskar hundar dom kommer fan aldrig ut i mitt liv själv har jag en hund och jag älskar den

bonne Kille, 29 år

roflcore: XD LOL

roflcore Kille, 36 år

Xcryknife_x: haha aa typ.. närå :P

bonne Kille, 29 år

roflcore: menar du "hade" katt, innan ni käka den XD

roflcore Kille, 36 år

Xcryknife_x: Jag åt kattkött fast vi har katt :P fast då hade vi katter. så du kan också göra det

bonne Kille, 29 år

roflcore: jag vet att dem käkar hundar i kina, men de äcklar mig, har två hundar själv så...skulle aldrig kunna äta hund, katt...kanske :P

roflcore Kille, 36 år

Xcryknife_x: Så du säger till mig att du inte visste att dom käkar hund i kina? visst, finns många länder som äter hund, men det är därifrån det är känt. Hundkött är faktiskt gott, samma med kattkött