Tillbaka till Hat mot han som kasta hund från bros sida
Diskutera Hat mot han som kasta hund från bro - Sida 9
bjornenborje: håller med dei! :O
Satansgudomliga : Jag är självklart med.
asså seriöst stackars hund vafan har man för hjärna om man gör så asså jag börja fan böla när jag hörde hunden. det hade faktiskt varit bättre om hunden hade dött så den hade sluppit lida men det bästa hade varit om han som kasrade den brändes levande eller styckades levande, han förtjänar inte bättre!!!!!
borde slänga honom från golden gate bron. vem e med på det? -.-
EscapeTheFate: mmmh... meeeeens.... Myysiiiiiiiiiigt! xD SORRY! xD
Härligt att ni snackar mens
SexxiiLatina: mmmhmmmm, word... :/
SexxiiLatina: Haha! jag fick min för typ en kvart sen! LOL xD
JÄVLAFITTBROCCOLIBANANBAJSGAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!! <--- Han som kastar hunden...
Stackars lilla sötapöta hunden... hur kan man göra så!
HAN GJORDE MIN JÄVLA MENSVÄRK VÄRRE!! FITTHUVUD!! GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHH!!
NemoJackson: Japp... >:C
Fyfan..Så jävligt äckliga människor det finns.
paramore: tsss, men dom är någ döda där eller så va dom på semester när han gjorde det :OOOOO
ALLTSÅ FY! Vem fan gör sånt skit? :S
han har inga iq -.-'
Fiffi: Ohja... Han är värd dem! >:'C <3
MEN JÄVLA FITTBROCCOLIBANANPUNGSVETTAPA!! Jag kollade på videon igen... .___.'
Gordon_Freeman: ska du säga O.O
Jashin: klart som fan att man villO_o
platy: Hell yes!
Jashin:CookiieMonsta: Shoootme: let's!
Jashin: Jag!
JÄVLA IDIOT!
fan han borde kastas ner från en bro! hur fan kan man göra så???!!!! SINNESJUK IDIOT!!!!!!!
SJUKT STÖRD!!! :@
MUFFiNM4ZTER: Jag och en kompis satt och diskutera hur vi hade tänkt mörda hon :3
WeirdLittleGirl: du är inte ensam om det ;D
bigsjab: fan hon kan... jag vill dränka henne i floden ist!
Gordon_Freeman: de är inte dumt sagt ´min hund var min bästa vän...! dom blir ens kompisar och då kan man inte äta dom... och och... alla hundar är hundar så så kan man inet äta dom alls... iaf inte jag
Xcryknife_x : jag hännger på <: http://video.se.msn.com/watch/video/har-slanger-hon-valpar-i-floden/ahormyig o det här är länken >: varnig för kännsliga tittare DX
bigsjab: har du länk till videon? och tantens nummer, ska gå och banka lite vett i skallen på henne >:C
har ni sett den nya? en kvinna kastar ner en valp i flodden, grymma mäniskor DX
gå med i min grupp bullet for my valentine
Gordon_Freeman: hämd <.<
Gordon_Freeman: jah men hundar är ändå nått som man lever med lär känna de e som att äta en annan människa skulle du kunna äta din kompis? O_o
Zedox: hur i helvete vet du att det e gott då
Zedox: Jag har inte vuxit upp med det nej :P jag har ätit det en gång och det var för typ 5 år sen!
Zedox: inte jag heller
roflcore: Jag skulle ALDRIG kunna äta hund.
Visst, det är kött, dött kött dessutom.
Det är hamburgare med.
Men varför jag kan äta Ko eller gris men inte hund är för att
1. Jag har ingen jävla ko som husdjur! :@@@
och 2. Jag har växt upp med det och finner det normalt.
Dom som växer upp med att äta hund tycker säkert det är skit normalt men nu har inte jag gjort det.
Sen behöver du inte ha växt upp med det men endå, jag kan bara inte.
WorthlessShadow: eller hur
roflcore: sluuuuuuuta
southpark: Varför ska jag göra det? :S Testa äta det så ska du se att det är gott.
roflcore: precis så sluta snacka om att äta hund då
southpark: Okej kanske inte varje dag, men när du gör det!
southpark: HAHAHA! sinnesjuk? jag? Jag säger bara sanningen att det är gott med hund -.-
Jag har också haft hund, jag älskar också hundar! Varför tror du jag gick med i gruppen? jo för jag hatar att han gör sådär, hatar när folk plågar djur överhuvudtaget! Men att äta ett dött djur är fan ingen big deal! Om du inte är en vegetarian eller vegan så äter du kött varje dag, och hundkött är som vilket jävla kött som helst!
roflcore: jävla idiot du e ju sinnesjuk jag älskar hundar dom kommer fan aldrig ut i mitt liv själv har jag en hund och jag älskar den
roflcore: XD LOL
Xcryknife_x: haha aa typ.. närå :P
roflcore: menar du "hade" katt, innan ni käka den XD
Xcryknife_x: Jag åt kattkött fast vi har katt :P fast då hade vi katter. så du kan också göra det
roflcore: jag vet att dem käkar hundar i kina, men de äcklar mig, har två hundar själv så...skulle aldrig kunna äta hund, katt...kanske :P
Xcryknife_x: Så du säger till mig att du inte visste att dom käkar hund i kina? visst, finns många länder som äter hund, men det är därifrån det är känt. Hundkött är faktiskt gott, samma med kattkött