Tillbaka till Hat mot han som kasta hund från bros sida

Diskutera Hat mot han som kasta hund från bro - Sida 25

Bli medlem för att diskutera
Dildorape Tjej, 30 år

Fyfan, i videon hörde man ju hunden gny när den låg där nere. Fyfan.
Man borde kasta ner honom från en bro och låta honom ligga där med brutna ben och lida.

kungenanton Kille, 36 år

Pokute: ? vad har det med det jag sa att göra?

EmoSomFan Tjej, 30 år

imsofuckingdead: ja :o
Usch, hur kan man göra något sånt mot ett´djur :'(

GALEN Tjej, 31 år

KENTAGENT: nej hoppas någon kastar honom från en bro!! ;_;

tteeiii Tjej, 31 år

Hur fan kan man :cccc </33

EmoSomFan Tjej, 30 år

hat hat hat
hoppas han dör i hjärtattack lr något

Pokute Kille, 34 år

LastSerenade: många många många veckor gammal*

Pokute Kille, 34 år

erikksson: jag tror att hunden dog tbh :)

kungenanton Kille, 36 år

Hoppas han som kasta hunden dör

Jojo Tjej, 33 år

folk som inte kan känna empati är farliga för samhället.. vf ge sig på en vovve som inte kan skydda sig själv?so what om den jaga höns det gör vovvar, man kan inte döma dom för dt, det finns så många andra lösningar om man inte vill att vovven ska ta hönsen, killen som gjorde det är en feg jävel som är missnöjd med sitt liv och han kan inte överhuvetaget känna empati för vovven, dvs han kan inte relatera till andras smärta. om ett barn hade jagat hönsen hade han väl gjort lika dant, FÖR HAN KAN INTE KÄNNA EMPATI, han skulle haft fuckin vård sen han var liten. en sån person får inte finnas ute i samhället...

Kidcrash Kille, 35 år

Han överlämnade sig själv, okej.

Syltsaft Tjej, 32 år

LastSerenade: jag vet, men jag menade inte att han åkte fast "nu", utan jag menar att han är fast :)

Ullisz Tjej, 30 år

exakt

Ullisz Tjej, 30 år

3C00L: Hoppas jag oxå han får :O

Syltsaft Tjej, 32 år

Screamin: Han är fast av polisen nu, det stod någonstans på facebook, så hoppas han får ett rejält straff!!!

Ullisz Tjej, 30 år

Exhausted: Men vart man än är behöver man väl inte slänga den över bron? xD

Pilota Tjej, 30 år

Exhausted: Tror faktist inte någon här har sagt att det är emot lagen att kasta ned en hund från en bro.
Självklart, det är ägaren som bestämmer.
Men ska man ta död på en hund, så ska man inte kasta ned den för en bro.
Det är bara ... stört.
Det handlar liksom om normer. Man gör bara inte så, det är inte ett normalt beteende.

Ullisz Tjej, 30 år

Exhausted: Men om man ska slänga den från en bro ska man inte ta hand om ett djur?

Izzywai Kille, 33 år

Ullisz: håller med

Ullisz Tjej, 30 år

Exhausted: Men, bara för man äger den kan man inte göra vad man vill, dom har ett liv dom oxå.. Eller man kan göra de, men de e stört

Izzywai Kille, 33 år

...

Izzywai Kille, 33 år

Exhausted: du e dum :(

Ullisz Tjej, 30 år

Exhausted: Varför? :S

Ullisz Tjej, 30 år

Exhausted: VA???

Izzywai Kille, 33 år

ööööh what

Ullisz Tjej, 30 år

Izzywai: ja o.o

Izzywai Kille, 33 år

hund*

Izzywai Kille, 33 år

ja han kasta en hud :O

Ullisz Tjej, 30 år

Izzywai: omg? o.o

Izzywai Kille, 33 år

omg o.o

Ullisz Tjej, 30 år

FabolousPigg: ah o.o

Ullisz Tjej, 30 år

FabolousPigg: hehe, vi borde döda o.o xD

Ullisz Tjej, 30 år

FabolousPigg: Kan man LUNGT säga o.o

Ullisz Tjej, 30 år

FabolousPigg: ja o.o han e dummmm i huvet o.o

Ullisz Tjej, 30 år

FabolousPigg:hahaha han borde gömma sej xD

Ullisz Tjej, 30 år

FabolousPigg: Nu går han akta sej :O nu kmr vi xD

Ullisz Tjej, 30 år

FabolousPigg : Good c:

Ullisz Tjej, 30 år

JAG E MED PÅ ATT DÖDA HAN :O:O:O

ruineshumaines Tjej, 30 år

two words; Sjuke jävel.

Kennen Kille, 32 år

SN3B4RN: (Y)

Syltsaft Tjej, 32 år

För er som inte förstod "HAHAFAIL" 's senaste mening så står det:
"Men palla haka upp sig, fett störande alltså"
:) jag är grym, jag vet!

RosaTofflor 32 år

SN3B4RN: Jag säger bara, vad händer med svensk ungdom?
Vad i helvete lär dom sig i skolan?
Jag var bättre på att stava i 3:an!

RosaTofflor 32 år

HAHAFAIL: särskrivning! "Stavfel", inte " stav fel".
När ska dagens ungdom lära sig svenska?

Syltsaft Tjej, 32 år

HAHAFAIL: stav fel är inte rätt, stavfel sitter ihop :)

RosaTofflor 32 år

Aspergercore: Haha xD

RosaTofflor 32 år

Aspergercore: Han är ett svin som borde avrättas med tortyr!

RosaTofflor 32 år

Rebelcore: Haha, jag menar det.

Syltsaft Tjej, 32 år

Rebelcore: W0RD!

RosaTofflor 32 år

Störd?*

RosaTofflor 32 år

hoffipolkka: Seriöst, du har en mening om livet som inte passar in i samhället.
Du påstår att det är okej att kasta ner en hund från en bro. Är du helt jävla störd.
Och du kallar dig för kommunist, du vet inte meningen av kommunism.
Snälla väx upp ditt lilla äckel.
Och skaffa en bättre livsfilosofi!
Du vet inte innebörden utav djurplågeri.
Vi kanske borde ut dig från en bro så ska du få se hur den lilla hunden kände sig.
Som sagt, väx upp!
Lilla skitunge...