Tillbaka till Hat mot han som kasta hund från bros sida
Diskutera Hat mot han som kasta hund från bro - Sida 25
Fyfan, i videon hörde man ju hunden gny när den låg där nere. Fyfan.
Man borde kasta ner honom från en bro och låta honom ligga där med brutna ben och lida.
Pokute: ? vad har det med det jag sa att göra?
imsofuckingdead: ja :o
Usch, hur kan man göra något sånt mot ett´djur :'(
KENTAGENT: nej hoppas någon kastar honom från en bro!! ;_;
Hur fan kan man :cccc </33
hat hat hat
hoppas han dör i hjärtattack lr något
LastSerenade: många många många veckor gammal*
erikksson: jag tror att hunden dog tbh :)
Hoppas han som kasta hunden dör
folk som inte kan känna empati är farliga för samhället.. vf ge sig på en vovve som inte kan skydda sig själv?so what om den jaga höns det gör vovvar, man kan inte döma dom för dt, det finns så många andra lösningar om man inte vill att vovven ska ta hönsen, killen som gjorde det är en feg jävel som är missnöjd med sitt liv och han kan inte överhuvetaget känna empati för vovven, dvs han kan inte relatera till andras smärta. om ett barn hade jagat hönsen hade han väl gjort lika dant, FÖR HAN KAN INTE KÄNNA EMPATI, han skulle haft fuckin vård sen han var liten. en sån person får inte finnas ute i samhället...
Han överlämnade sig själv, okej.
LastSerenade: jag vet, men jag menade inte att han åkte fast "nu", utan jag menar att han är fast :)
exakt
3C00L: Hoppas jag oxå han får :O
Screamin: Han är fast av polisen nu, det stod någonstans på facebook, så hoppas han får ett rejält straff!!!
Exhausted: Men vart man än är behöver man väl inte slänga den över bron? xD
Exhausted: Tror faktist inte någon här har sagt att det är emot lagen att kasta ned en hund från en bro.
Självklart, det är ägaren som bestämmer.
Men ska man ta död på en hund, så ska man inte kasta ned den för en bro.
Det är bara ... stört.
Det handlar liksom om normer. Man gör bara inte så, det är inte ett normalt beteende.
Exhausted: Men om man ska slänga den från en bro ska man inte ta hand om ett djur?
Ullisz: håller med
Exhausted: Men, bara för man äger den kan man inte göra vad man vill, dom har ett liv dom oxå.. Eller man kan göra de, men de e stört
...
Exhausted: du e dum :(
Exhausted: Varför? :S
Exhausted: VA???
ööööh what
Izzywai: ja o.o
hund*
ja han kasta en hud :O
Izzywai: omg? o.o
omg o.o
FabolousPigg: ah o.o
FabolousPigg: hehe, vi borde döda o.o xD
FabolousPigg: Kan man LUNGT säga o.o
FabolousPigg: ja o.o han e dummmm i huvet o.o
FabolousPigg:hahaha han borde gömma sej xD
FabolousPigg: Nu går han akta sej :O nu kmr vi xD
FabolousPigg : Good c:
JAG E MED PÅ ATT DÖDA HAN :O:O:O
two words; Sjuke jävel.
SN3B4RN: (Y)
För er som inte förstod "HAHAFAIL" 's senaste mening så står det:
"Men palla haka upp sig, fett störande alltså"
:) jag är grym, jag vet!
SN3B4RN: Jag säger bara, vad händer med svensk ungdom?
Vad i helvete lär dom sig i skolan?
Jag var bättre på att stava i 3:an!
HAHAFAIL: särskrivning! "Stavfel", inte " stav fel".
När ska dagens ungdom lära sig svenska?
HAHAFAIL: stav fel är inte rätt, stavfel sitter ihop :)
Aspergercore: Haha xD
Aspergercore: Han är ett svin som borde avrättas med tortyr!
Rebelcore: Haha, jag menar det.
Rebelcore: W0RD!
Störd?*
hoffipolkka: Seriöst, du har en mening om livet som inte passar in i samhället.
Du påstår att det är okej att kasta ner en hund från en bro. Är du helt jävla störd.
Och du kallar dig för kommunist, du vet inte meningen av kommunism.
Snälla väx upp ditt lilla äckel.
Och skaffa en bättre livsfilosofi!
Du vet inte innebörden utav djurplågeri.
Vi kanske borde ut dig från en bro så ska du få se hur den lilla hunden kände sig.
Som sagt, väx upp!
Lilla skitunge...