Tillbaka till Vi som misstolkar det mesta ;)s sida
Diskutera Vi som misstolkar det mesta ;) - Sida 88
Naam: hahahahah xD
Naam: asum!!!!!!!
3000 medlemmar! :o
Någon som vill ses ikväll? :))
Str00mp: hahha x)
'Lättare att komma hit å hjälpa mig att få in den så du får ut din korv'
lol
någon social?
var med några killkompisar i lördags och hade ridit på två av deras rygg för jag orkade inte gå och jag skulle säga det t en kompis idag.
jag; ja först red jag på tobbe
min kompis; asgarv!
jag; ditt snusk! ;o
min kompis; men du sa att du red tobbe!
fricking trollers.. :O
Rename: bra ide;)
Alldozer: gahhh....... du vill nog inte höra mej :$$ fastnu ska vi nt spama här x)
Alldozer: Dock falskt :$$
Alldozer: *ja sjunga mäe* :3
Alldozer: hahahah........gosh(*^_^*)
Alldozer: töhöhö... :'3
Alldozer: Borsta tänderna när du e riktigt gla' *borst,borst* loL x3
Alldozer: gaaaaaaah x'3
Var inne på en hemsida där de snackade om mjukisbyxor i en tråd. Så var det en som ville att hens tjej skulle ha det.
Någon: "Varför då?"
Hen: "Jag vill ju att det ska vara skönt för henne!"
... vi andra garvade.
Jag och 2 kompisar åt korv, och jag skulle ta av knoppen.
Jag: usch, jag gillar inte toppen på korven..
kompis 2: Men det är väl inte så farligt, smaka!
Jag: Nej, aldrig, jag skär av den! Vart har vi kniven?
Kompis 1: vi har ingen kniv med oss....
kompis 2: dra av den då!
jag: *drar av knoppen* AAH, den sprutar!
1 och 2: O.o? asg..
Varning - utsvängande bakparti.
@Dbuss
Hahahahaha :D
jag och tjejen ligger i sängen och myser när hon plötsligt utbrister ''fan vad stor den är'' och jag bara ''hahahahahahaha'' xD
vi snackade om storleken på mitt adams äpple xD
nej... var där igår o i förrgår. ;)
Hellofucktard: haha... det finns ju osså munk stånd... hehehe... xD
ZannZ: jo gör man misstolkar en kille som glittrar för att han liknar edward cullen.
celibatkvinnaN: men då är det inga roliga misstolkningar ;)
ZannZ: jag fattar ej vad du menar, men jag menar att jag misstolkar detta på ett annat sätt än porr.
celibatkvinnaN: hmm..aja
ZannZ: edward cullen är ju pervers.
celibatkvinnaN: jo,men misstolk på ett perverst sätt menar jag ^^
ZannZ: Då ser ju dem ut som Edward Cullen
celibatkvinnaN: hur gör man det? O.o^^
jag misstolkar killar som glittrar :)
sitter och pratar med felix i telefon när han e sjuk och dricker te jag sitter dock vid datorn och läser när han säger något som jag inte hör så frågar; vaa? är du en varmtomat? ;o han; *skrattar* nää jag sa; teet är varmt ;p
hör alltid fel :]
loading; hahahah jora ;p
loading; hahahah han är speciell ;p
elin4me: hahahaha tyckte min bbe var awsm ;p
oscarsson14: hahah fy fan xD
pratade med felix som är i england och frågade; har du hitta nån brud åå dra raggen på då?
felix; näe jag håller mig till killarna.
En kompis pratade om nån film och det handlade om en kille som vill baka i ett bageri som en annan kille ägde. Eller nåt.
Hon sa typ "Han ville baka i hans bageri".
HAHAHAHAHA jag dog <3
min bror: Ey mamma ! vet du var jag la mina bollar ?!
mamma : Nej tyvärr .
"Mina kulor blev inte bra" Han pratade om kulglass
Hellofucktard: XD haha instämmer. skitkul är det ;P
min lärare i engelska på högstadiet trodde absolut hon hade skrivit "horse" på whiteboardtavlan....men alla vi elever i klassen gapskrattade när vi såg vad hon egentligen hade skrivit: "whore" . LOL
BANANBARN: hahahahaahahah åssum! xD
BANANBARN: HAHAHAHHAHAHAHAHAH XDDD
Reklamfilmen här ovanför <333333
"Min första gång var i ett trapphus i gävle"
Hellofucktard: hahahahahahaha x)
Demonscry: mums .... >_<