Tillbaka till Vi som misstolkar det mesta ;)s sida

Diskutera Vi som misstolkar det mesta ;) - Sida 191

Bli medlem för att diskutera
REPLAY Tjej, 30 år

XxFalsePretences: hahaha xD

Hurricaneyears Tjej, 32 år

givemeattention: ja xD

REPLAY Tjej, 30 år

XxFalsePretences: Och sen misstolkar man ju varje gång någon säger "Jag får inte ut den" eller "jag får inte in den" eller något sånt x'D

Hurricaneyears Tjej, 32 år

givemeattention: ja o____o x'D

REPLAY Tjej, 30 år

XxFalsePretences: HAHAHAHAHAHAHAH xD

Hurricaneyears Tjej, 32 år

givemeattention: hahaha x'D

Hurricaneyears Tjej, 32 år

givemeattention: jag vill inte veta vad min kompis gjorde på toan nyss...hon gjorde en lite...ehrmm,....misstolkningsbar rörelse innan hon sa att hon skulle gå på toan...O_____o
Och JA jag misstolkar!

REPLAY Tjej, 30 år

XxFalsePretences: Och jag liksom bara "Öhm.. Astrid.. Det där var väldigt lätt att misstolka.:" och hon bara "OJJJJJJJJJJJJ" x'D
Men hon säger väldigt misstolkande saker xD Väldigt kul (Y)

Hurricaneyears Tjej, 32 år

givemeattention: Ooohhh ja x'D Det gjorde jag oxå när jag läste vad du skrev xD haha xD

REPLAY Tjej, 30 år

XxFalsePretences: Då har vi något gemensamt :'D
Ett exempel är när jag och mina kompisar satt inne på bilden, så satt jag och min kompis Astrid på varsin sida om ett bord så hade hon händerna under bordet (hon höll på att pilla på någonting som satt under bordet eller något, jag vet inte :o) Och helt plötsligt säger hon till Paula som sitter bredvid henne "Jag får inte ut fingret, det sitter fast!" Och ja.. Jag misstolkade xD

Hurricaneyears Tjej, 32 år

givemeattention: jag misstolkar oxå allting :o

REPLAY Tjej, 30 år

0HYEZFINDUS: lilla cassandra, du misstolkar allting :) Och tack vare dig har jag också börjat misstolka precis allting :'D

0HYEZFINDUS Tjej, 31 år

friisk: samma här du!

friisk Kille, 30 år

misstolkar nog det mesta >.<

kire Kille, 35 år

I'm in, I'm all in

Pikkachuw Tjej, 31 år

silverteiip: det finns bara en skog xD jag joinar ofc :D

kire Kille, 35 år

Jag ville bo i sherwoodskogen! :3

kire Kille, 35 år

jaha nemen va trevligt! :D jag äger en skog respekta ! :o

Pikkachuw Tjej, 31 år

kire: min skkog från början men nu e det allas skog ^^ :D

kire Kille, 35 år

haha, hoppas ja inte fastnar bara :p "HIGH FIVE IF I DONT!"

Pikkachuw Tjej, 31 år

silverteiip: yay duktigt nät ^^

kire Kille, 35 år

Ska vi vara i din skog? :O

Pikkachuw Tjej, 31 år

åhh O.o nej det får nt hända! inga läskiga gubbar i min skog!! o ingen hatar någon : )

kire Kille, 35 år

sluta tänk på mig! gör mig lessen ju xD

kire Kille, 35 år

just det, för ni hatar mig ju :O därför ni inte vill...sad face :p

Pikkachuw Tjej, 31 år

men men mne men men men tänk om nt lallla vill det då :P

kire Kille, 35 år

men jag vill att alla ska bo i samma ju först då blir ja glad ;p

Pikkachuw Tjej, 31 år

det e tråkigt nu när ingen skriver =( ^^

Pikkachuw Tjej, 31 år

hmmm smart ^^ jag vill flytta ut i skogen :D

Pikkachuw Tjej, 31 år

kire: du kan bo i min stuga ^^ :D

kire Kille, 35 år

Meh de är ju större risk att ni dödar mig än att ja dör ensam i en skog :O ni är ju så taskiga emot mig ju :o
låter mig inte ens bo i samma stuga som er :(

Pikkachuw Tjej, 31 år

silverteiip: jaa då blir det ju bra ^^ :3

Pikkachuw Tjej, 31 år

eller om dom e yra så trro nt jag att man ska bo i skogen för då kan detr mseta hända :)

Pikkachuw Tjej, 31 år

kire: nej nt ensam alla bor i hopbygda stugor så nej du kommer nt döö =)

Pikkachuw Tjej, 31 år

silverteiip: mm oboy e goot ^^

ja vad coolt :D det borde man göra :))

kire Kille, 35 år

helt ensam i en skog .... sad face :( jag kommer tappa bort mig o dö xD bara för lite frisk luft xD

Pikkachuw Tjej, 31 år

kire: ja du ska öxå bå i skogen ^^ :D

kire Kille, 35 år

jag är inte 14 åtminstone så obey me!
haha så ni vill att jag ska bo i skogen? xD

Pikkachuw Tjej, 31 år

silverteiip: jaaaa :D i samma stuga eller var för sig?? :)

Pikkachuw Tjej, 31 år

hahaah xP tyligen

Pikkachuw Tjej, 31 år

silverteiip: ja va coolt det vill jag, me massa redbull ^^ :3

DiSKO_STiCK Tjej, 31 år

Jävlar vad mycket ni skriver här :o

Pikkachuw Tjej, 31 år

nej ingen vill få bort dig =) men stick huvet genom fönstret så får du luft :D

kire Kille, 35 år

silverteiip: haha men jag vill ju intw sova än xD du vill bara få bort mig härifrån silver :(

Pikkachuw Tjej, 31 år

silverteiip: haha får bo ute i skogen då xP

Pikkachuw Tjej, 31 år

haha jag e allltid yr i huvet :P

kire Kille, 35 år

Jag börjar bli yr i huvet av monster haha xD och är trött fin kombo :D

Pikkachuw Tjej, 31 år

haha vad coolt ^^^xD

kire Kille, 35 år

på ungefär 2 timmar har vi kommit fram till 7 olika saker haha uber xD

Pikkachuw Tjej, 31 år

aha xD