Tillbaka till Vi som misstolkar det mesta ;)s sida
Diskutera Vi som misstolkar det mesta ;) - Sida 186
Simen till Joakim, Jag ska skaka, du ska dra! ;O
H2H0: Ofc att jag fattar ;d
H2H0: Sköna... ;)
romance: hahahahha awssoommee (Y) xD
romance: HAHAHAHA XD
Men sex är bra :D
Mina föräldrar sa det när dom spelade yatzy X.x
xXEllehXx: haha xD
XxFalsePretences:
Att en kompis kom att äta upp min røv før att jag røvknullade engelska språket xD (han pratar egentligen svenska) XD
GummiTuffs: HAHAH! XD Vad snackade han om?!?!! O____O xD hahha! LOLZ! xD
Sebastian Eriksson: ON WEDNESDAY SHE WILL DO IT :O YOU WILL NEVER BE ABLE TO SIT, YOU MAY ONLY LAY DOWN !
(lol, misstolk xD )
mamma: jag kommer snart!!!!!
Me: hahahahahaha <3
TheFuneral: hahaha xD
Silver_Tape: jag misstolkade efter jag sagt det xD
Jag har ätit sånnadär, avlånga saker, som när du har sugit på den ett tag så kommer det nge vitt ur den ;O
Max2500w: jhahaa xD
XxFalsePretences: haha en kompis som undrade hur lång tid det tog innan jag kunde komma hem...
Max2500w:omg xD
Hur lång tid tar det för dig att komma igentligen?
Misstolk !!!
Hårda paket ;>
Känn på den ;)
Cupcakepuppy: xD
Cupcakepuppy: HAHAH! XD
GummiTuffs: Jovars xD
XxFalsePretences: Ganska klockrent xD
GummiTuffs: LOLZ. xD MERRY XMAS! :D
God jul allihopa :D
Haha, misstolk :
GummiTuffsPojke: Men hallå det gick ju för mig hos Lars !
GummiTuffs: Ehhh, du älskling, detdär lät bara fel ! :O XD
Good juul :D
God jul=]
Sötnos, ska vi gifta oss ?
GOd JUL C:
XxFalsePretences: xD
GummiTuffs: HAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!
misstolk på ALLT (Y)
Kompis: Vaniljsås ;)
0HYEZFINDUS: mahahhahahahah xD
Men det var ju dirkekt misstolk xD
GummiTuffs: HAHAHAHAH JAG MISSTOLKADE DETDÄRSOMFAN! ochdet roliga var att jag tänkte inte på att jag klickade in på denna gruppen så det kom som en chock ... *host* xD
Jag har hängt kulorna i granen och tänt stakarna i fönsteret :O
hejje :D
romance: Noooh :')
Jag gillar dina nötter. Dom är hårda...
Min vän pratade om våra julnötter...
ProAtPretending: haha aa ;)
ProAtPretending: Hahaha XD och när ag berätta fr dom va de lät som blev dom typ generade :DXD
TrippyHippie: haha :D Ja de var de xD!
jag hörde min kompisar från inne trån toan i skolan
- men in med den då
- jag försöker
- kom igen stoppa in den
- de går inte den är för stor
haha dom skulle få ner en stor bok i en väska :D jag skratta som fan
haha, jadu, här misstolkas det før fullt. ;)
- A.wikström said:
ska vi..? ;)
helt ensamma ;)
S4ns T!t®3 .... said:
jaa, varfør inte ;p
du børjar (A)
- A.wikström says:
nej jag tycker att du ska börja ;)
du ska få göra allt jobb ;)
S4ns T!t®3 .... says:
haha ;)
- A.wikström says:
härligt ;)
xXEllehXx: Och så var det med tanken på att jag har pojkvän, och han är en gammal skolkompis xD
ProAtPretending: Haha, man kan ju börja undra!!!! X'''D
lifesucksX: Haha x'D då kan du ju fatta hur jag höll på att dö av skratt x'D
skulle va med några och jag frgade den ena "tror du att du kommer innan honom?" lät fel xd
knulla cigg ;)
"sätt in den då!!" XD
Vi skulle spela poker ;o