Tillbaka till Vi som misstolkar det mesta ;)s sida
Diskutera Vi som misstolkar det mesta ;) - Sida 182
de stog på ett glasspaket "pull"
jag sa till mamma "ska man pulla glassen här? :O"
"Om det inte finns ett hål där så får du väl göra ett och sen sticka in den" hahahahaha XD
slumpad: HAAAAHAHAAHASHAHAHAHAHAHJAHAHX'''DDD
"...och så kan ni ta till hjälp av en husvägg för att få extra kraft"
slumpad: Hahahaa Man kan missa med några centimeter x'''D
^^
Misstolk på film-lektionen igåååår! xD
slumpad: Bara för vi är bäst *highfive* <3
OMG 1337!
slumpad: hehe jasså?;)
slumpad: Jaaa :D<22 Jag sitter brevid Slumpad:D<233
Jag sitter bredvid Azum! <333
Azum: Haha, jahaaa :$ (aa)
HallonSafT_: Jag sitter i skolan :'D
Azum: Haha dåra?`;p
HallonSafT_: Neej :D
Nån social på MSN? ^^
instead: HAHAHAHA!
"Shit! Va stor den var!"
"Men jaja, tryck bara"
"Helvete vad det sprutar!"
Man kan inte ha tråkigt med nya vattenpistoler C:
kingbyking: Så jävla klockren xD hahah xD
kingbyking: HAHAHAHAH!!!!!!!!!!!!
ultranicke: h4h4 va ? xD
ROOSASMUURF: msn :P
ultranicke: h3h3 , men nu börjar ju jag bli osocial x'D
ultranicke: aa , hon vågade :'D
ROOSASMUURF: hejj :)
ultranicke: vi får ta och leta upp dem :D
ultranicke: h4h4 1097*
vet jag inte :P
ultranicke: klart ;)
ultranicke: har gjort :'D
ultranicke: mzzzzzn :'D
ultranicke: yääs :D
ultranicke: måste ju se om du gör dummheter :P
ultranicke: jag kan va snäll mot dig här oxå :D
http://www.youtube.com/watch?v=nXy0GuzhhsY
Du kommer garva, LOVAR!
Ni måste titta!
sannawtf: Hahahaha, den var ju bäst! ;) Älskar dig syster!
men hallå... jag får inte in den :S
hahahahaha
lillebror: jag ska suga!!
morsan: vad ska du suga av??
lillebror: KATTUNGARNA!!
jag och morsan: EHHH??! *asg*
vi vet fortfarande inte vad han menade men de va iaf inte på de sättet jag och morsan tänkte xD
Victoria- Jag tappar mina byxor D:
Jag - Men det är bra XD
jag: jag kan få något att suga på?
ingela: ja, här har du. den är gof att suga på och man ska suga långsamt så är det godare.
HALSTABLETT 8D <3
k2d: HAHAHAHHAHAHA
Jag och en kompis
Kompis: DET FINNS NÄSTAN INGE VITT KVAAAR?!?!? :((( jag skakar så hårt jag kan och får inge mer :(
jag ; skaka hårdare!!?:O
vi prata om popcorn, och det fanns jävligt många kärnor men så fanns det prickar av popcornen kvar som vi leta efter :S ( asså i en popcorn skål xD )
min flickvän tryckte på min mage xD
-oh när jag trycker här så blir den hård!
-jah det är för att jag är kittlig där
-är det därför den blir hård?
-aaah 8D
-vänta.....det där lätt feel xD
KassandraWtf: hahahaha XD
Min kompis och jag... :
Kassandra: Hur mycket har du?
Sanna: Fyra
Kassandra: Men då kan du väl vinna, eller?
Sanna: Nej, för om jag vinner nu så får jag bara sex.
Fan jag hade presis fått den och stå och så kommer du in och börjar peta så att den lägger sig ner igen XD
Ni får gissa vad det igentligen va vi snackade om XD
Btw... J:et står inte för jag... 8))
hahaha, vi skulle ha vikarie nästa vecka:
M: om hon suger sticker jag
J: Suger hon så kommer jag!
varför tar du min?
för att den passar bättre i mitt hål o.O
jag tog min låtsas mammas hörluregrej xD
jag: jag får inte upp den!!!
jocke: men bit då ^^
konstig humor