Tillbaka till Vi som misstolkar det mesta ;)s sida
Diskutera Vi som misstolkar det mesta ;) - Sida 181
sexosisten: inte jag men min kompis är : D
br00talfail: gissa XD
jag - hjälp mig få upp den!
en kompis - hur fan då? O.o
jag - dra i den ändan så drar jag i den här
han - fan! det här funkar inte :S
jag - vänta! om jag drar i båda ändarna kanske jag får upp den åt dig :D.... jah! jag fick upp den!!!
typisk misstolk grejj xD
Max2500w: hahahahaha x'D
jag - långsamt eller snabbt
Kompis- långsamt och riktigt hårt
Kompis- asså, nu menar jag riktigt hårt och djupt
gissa vad vi snackade om XD ?
Tar du rektorn nu?
C00Ki3JAR: haha, fick mig ett gott skratt !
crushlyts: haha lr hur xD
sannawtf: men konstigt, det är ju det som är meningen med misstolk ? haha
alltid när någon säger "jag kommer" så dör jag av flabb x)
"Jag var också väldigt pirrig där nere..."
HAAHHAHAHAAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHA.
spårlöst på tv, och en sån thailändare letade upp sin tvillingbror som också tydligen bott i sverige.
och med "där nere" menade han thailand. men vemfan tolkar det RÄTT? AHAHAHHAHAHAHHAHAHA
Katha till Mia : Vi kan suga som vi alltid gör, men vi får se till att inte suga för hårt!
Tror dom pratade om lödningen xD
O.o
denna gruppen e...emm väldigt...svår att få upp? o.o
jag venne >_>
Den är för mjuk vi får vänta ett tag!!!
Fan! -.-
Sweet_devil: klart :D:D:D:D
Sweet_devil: har ite pallat skaffa det (a) men alla vill jag ska så får väll fixa det snart ^^
Sweet_devil: HAhahaha :P delamed dig !!! :D
Sweet_devil: HAHAHAHAHA (yy' den va fan bara så bässt ;P :D
eeeeego: har sett den 1000 ggr på bdb -_-'
mig*
Klas: meen (aa' inte för ig (y' :D
Sweet_devil: hihihi (yy' :D:D
Hon: Det går inte...
Han: Men försök!
Hon: Ska jag hålla i den?
Han: Ja, och sen suga
Hon: Suga?
Han: Ja, men sära på benen först
Hon: Hmm, det var ganska gott
Han: Ja visst är det!
Hon: Det var gott men kladdigt
Han: jag sa ju det! försök engång till
Hon: ja, jag vet inte. det var så jobbigt & kladdigt
Han: Men det är ju så det går till när man äter kräftor!
hahahaha kan misstolkas !!!
pen15: HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAH!!!!!!!!!!!!!!!!! X'D
iNdelicat3LuN4cY: Yeah ;)
romance: hahahah xD
"jag får inte upp den!" -en kompis försökte ta ut en cigg ur ett cigg pack
In med den, in med den, in med den! Så ja! <-- min kompis stickade ;)
FiSKGREi: HAHAHAHAH xD
FiSKGREi: HAHAHHAHAHAHAHHAHHAHAHAHHAH XD
- Får inte ut den!
- Men försök!
- Det går verkligen inte! Jag lovar D8
- NU HAR DEN FÅTT EN SPRICKA!!!
- Snart går den nog sönder D:
Snacka om en trä bit som satt fast på slöjden D8
kklaws: vilken färg? :D
jag gjord een blå grejs id ai håret ;D
men nu dampar mama , ska gå ._________.
Pussssss<3
imsofuckingdead: HAHA! lalala ska färga håret nästa vecka (a)<3
kklaws: HAHA go klas! (Y) <3
msofuckingdead: HAHA! go pernilla (h)<3
kklaws: JAA ! :D
den som är VÄLDIGT positiv (Y)
lala jag har träffat dej 8D
imsofuckingdead: ja den negatvia och gnälliga människan om du hade fått välja xD
kklaws:sofias kompis 8D HAHA xd
imsofuckingdead: jaomen det är allt klas xD
kklaws: drt är duu 8D
imsofuckingdead: hejhej :))
kklaws: hejje 8D
lol.
walkthewaves: låter lockande.
Jag: får du upp den?
Joakim: ja det ska gå
Jag: är du säkert på att du inte behöver hjälp?
Joakim: ja du ser ju att jag klarar de nu xD
Han skulle hjälpa mig med min dragkedja som fastnat hahaha xD skratt åt de som fan xD
Jag: jag ångrar jag satt på ljudet
Johan: va?
Jag: ja jag ångrar jag satt på ljudet
Johan:vad då satt på?
Jag: ja jag ångrar jag satt på det jag sätter av ljudet igen tror jag.
Hahahahaha fatta nt förrens typ någon minut efter att det lätt fel men snackade om ljudet på mobilen det blev störigt ljud tillslut med allt klickande ljud xD
DaJnU: för du är en av alla som misstolkar mitt namn ;)
BiKUPA: vrf läser jag alltid b-kupa? x)
-varför tar de så lång tid?
-för jag har båda inne samtidigt!
skulle värma panpizza ;)