Tillbaka till Vi som misstolkar det mesta ;)s sida
Diskutera Vi som misstolkar det mesta ;) - Sida 178
imorn ska jag få massage!
av conny!
men... han tar i för lite.
det känns ju inget o:
jag misstolkade mig själv D: roligt, med tanke på att conny är min pojkvän ~
lille bror (11år) säger när kom pappa?
Jag för ett tag sen
han tror du han kan köra igen?
jag fråga
2min senare tänkte jag på vad jag sakit och börja as garvaXD
LOLLiPOPTROLL: va de du å jag på msn ? O___O <3
candy_freak: haha aa
myfuckinglife: hahah
Kommer du snart!?
Kommer nu!
Skynda dej då!
Mamma fråga när pappa när han skulle komma ner och äta
SafetyPin: Kan tänka mig det x3
SafetyPin: Det var kul xD
SafetyPin: HAHAHAHA
iNdelicat3LuN4cY: som fan xD
sousy: haha xD fail
iNdelicat3LuN4cY: en klasskompis sa till mig att ja va liten då skrek ja ut över hela matsalen "ba för att du e så jävla stor" o du kan ju tänka dig att minst hälften ba vände sig om o glodde på mig xD menade att han e lång :P
candy_freak: HAHA XD jag vill inte ens veta vad han menade...
sousy: haha, vart då? xD ;O
"ba för att du e så jävla stor:O" (A)
sousy: HAHAH XD
iNdelicat3LuN4cY: kan misstolkas rejält o har gjort de med xD
sousy: HHAHAHAHAHAHAHAH XD OMG!
jag klarade trekanten :D
SugarPiiie: hahah xD
SniffinGlue: Kom på den igår :D
min syster och jag gjorde tinypic på en kille och hon sa att han ska tänka siffran 6 men jag misstolka det när hon sa han ska tänka sex^^
du får bara glass om du kommer x)
haha "ta det lungt,jag kommer!" hahaha xD :DD
FjortiscutarN: ohja :D
popoesi: gillagillagilla :D <3
"Ta det lugnt,jag kommer!"
:D
FAILEscape: :D Hahaha jaa, precis! jag såg dom lixom inte först så det lät jävligt dumt , sen när jag väl ser dom så står dom där med den där skon! (Y)
E - Asså den passar inte där!
D - Jo det gör den. Du får trycka lite!
E - Du får trycka själv då.
D - Nej, hjälp till lite nu!
Mina kompisar som knyter skor :D
iNdestructiblee: haha ok xD men de som är roligt är att jag alltid säger sånna saker utan att tänka mig för haha
saweetEvilgirl: Höhöhö jag har gjort i princip samma misstag xD
marco: ska du ha så mycket fett?
jag: ja den blir mjukare då och spricker inte
marco: kej!
jag: oj det där lät extremt fel hahaha
vi snacka medans jag putsa damens sadel och så skulle jag fetta in den xD
DaJnU: oja! :DD
jag misstolkar när en kompis sa till mej att hon sög men hon sa fel hon menade att hon är sugen typ på godis o sådant filmkväll så sa hon att hon sög hahha och jag misstolka det rejält xD
slumpad: den e klockren :D
"Hon har en väldigt knottrig ficka."
ficka - fitta.. ah det säger ju sig självt..
HIHIHI sen kan vi alltid ta hjälp av en husvägg ;)
slumpad: *dör*
slumpad: oh my xD
"Vi ska fortsätta därnere" hahahah. Älska att Anders liksom är så seriös också .. och vi sitter där och fnissar x)
slumpad: HAHAHA ohjaa skrattade som fan xD
"Det vanligaste är ju att man kör upp den i sin egen mun" dagens bästa.
R4ND0M: HAHAHAH XD
/hänt mig samma sak facktiskt >.<
Circuit: det misstolkade jag med (Y)
xXrawrieXx: I think so ;O!!!! Najjs ;)
Circuit: you mean I ate sex to breakfast befor? :O O_____O
xXrawrieXx: Oh NO ;O
Circuit: SHIET! O____O
The butter is made of sex! D: cx
Programmet presenteras av: Becel gjord på VegitabiliskaOljor Omega 3 och Sex
ScreamingMayday: haha xD menar det :o