Tillbaka till Vi som misstolkar det mesta ;)s sida

Diskutera Vi som misstolkar det mesta ;) - Sida 168

Bli medlem för att diskutera
tsundere Tjej, 30 år

Michz: Det är liksom meningen o.o

Muminette Tjej, 31 år

fel håll*

Muminette Tjej, 31 år

Kompis: Va gör du?
Jag: försöker sätta på den här saken
Kompis: Ehhh okej...?
Jag: men den funkar inte jag skruvar skit hårt!!!
Kompis: Men ta i hårdare dåe!
Jag: Men de gör jag men de kommer inte ut nått vatten jue ! Dx
Kompis: Men här låt mig försöka!
Jag: Vänta! Oj jag sruvade visst åt vel håll, de kommer vatten nu XDD
Kompis: Rofl

jaaae de kan jue misstolkas lite XDDD jag skulle sätta på vattenslangen ... XDDD

lillamus Tjej, 38 år

hahhahahaha igår misstolkade jag när johan sa vet du varför killar har stora fötter ?

Syltsaft Tjej, 32 år

Jag: Vart vill du ha den??
Caroline: MUNNEN! GE MIIG!!!!!!
okej, "stoppar in bananen"
Caroline; Fan va gott!

tsundere Tjej, 30 år

PanicAttack: HAHA<3

baconburgurr Tjej, 30 år

Jag: Kom igeeeeeeeeeen
Madde: Stig de går inte, :(
Jag: JO DE GÅR! Gör så att den glider fram o tillbaka? ;o
Madde: Men DET GÅR INTE!!
Jag: MEN ANVÄND GLIDMEDEL DÅ VAFAN!!!! :@@@
Tsm: asgarv XD

Vi är psyche:(
maddes ring hade fastnat på hennes finger :(

xXBeeroXx Kille, 31 år

Hampus: tryck in den nu då Adrian!!!
Adrian: fan också jag missade :(
Hampus: kom igen du klarar det nästa gång x)

vi hade fotbollsträning och hampus är våran tränare och adrian missade målet xD

MissELLiBanELLi Tjej, 32 år

jag förklarade att jag hade en banan i min muffin XD

saweetEvilgirl Tjej, 32 år

jag och min kompis hade brottom och jag sa kom igen snabbare kan du komma vi har brottom x

ILikeGoats Kille, 33 år

Max2500w: jotaack

Max2500w Kille, 32 år

SmokeyMcPot: föräldrar kan säga saker som dom inte fatta att man kan misstolka ibland asså Xd

ILikeGoats Kille, 33 år

Max2500w: värsta var, hon fattade itne VAD VI SKRATTADE åt så till sist så förklarade min syrra och morsans pojkvän det och då började hon också asgarva litta xD

Max2500w Kille, 32 år

SmokeyMcPot: haha, ja det va lite värre det XD

ILikeGoats Kille, 33 år

Max2500w: aaw min är värre xD

Morsan: men roger är juw helt saggig av det

jag, min syrra henens kille: HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAH xD

min syrra samlar på ankor och hon har en stooor badanka som hon döpt till roger xD

Max2500w Kille, 32 år

SmokeyMcPot: det värsta va att det va min morsa som sa det , men det handlade dock om en ketchupflaska. XD

ILikeGoats Kille, 33 år

satt på lektion och kompis var i andra änden av rummet

Jag: men kom då ! ?

Hon: JAG FÖRSÖKER !

Jag:AKTA MIN NÄSA BARA ! ! ! !


det är ungefär så vi hålelr på i min klass, iaf vissa av oss xD

ILikeGoats Kille, 33 år

Max2500w: o m F G, hahahahahahhahaha xD

Max2500w Kille, 32 år

alltså om du inte slutar göra så, så kommer det spruta mig i ansiktet....

ehh ja, det kan man säga att jag misstolkade.

alonelyseahorse Tjej, 32 år

DHZhyNox: mm ;D

alonelyseahorse Tjej, 32 år

DHZhyNox: hahahah joo kke de jah x)

Hurricaneyears Tjej, 32 år

MuffinJin: haha ganska smart ändå ^^ (Y)

Hurricaneyears Tjej, 32 år

Wildisthewind: Lätt <3

alonelyseahorse Tjej, 32 år

DHZhyNox: hahahahahaha jaa men hur ska man annars säga?! xD

Beelzebub Tjej, 30 år

DHZhyNox: hahahahahahaha stor misstolkningXD

Hurricaneyears Tjej, 32 år

Wildisthewind: Hahahaha <3 Åh, ljuva misstolkningar <333 WE LOVE IT!

Torne Tjej, 30 år

HollywoodUnde_ad: hahaha okej XD

Beelzebub Tjej, 30 år

Min kompis bah jah äe blöt

det äe bara något som man misstolkar men der rengnade ute!

HollywoodUnde_ad Tjej, 27 år

NEM0: HAHAHH, det där har okså hänt mig men då var det jag som sa det.... -.-' XD

Torne Tjej, 30 år

popoesi: HAHA XD

6FuCkMe6: hehhehe jaa xD

EmmaTheadora Tjej, 31 år

jag misstolkar allt!

alonelyseahorse Tjej, 32 år

NEM0: rofl xD

Captives Tjej, 32 år

NEM0: HAHAHA underbar <3

baconburgurr Tjej, 30 år

HAHAHHHAHAHA

Torne Tjej, 30 år

Simon : Nu ska jag ha sex !!!
Simon : JAAA jag är inne!!
Simon : ÅHH !!
Alla: Öhh ?


Vi spelade fia med knuff xD,

0R1G1N4L Tjej, 31 år

LuciFermeingott: ja garva ganska mycket,ja tror inte min mamma fatta va ja garva åt x3
hon kolla skit konstigt på mig.. o.o

Lovecraft Kille, 35 år

Family middag igår. Och en tjej som är typ lilla syster åt någon min farbrors bästa kompis var där, typ 17 år gammal. Hette Ann

Ann(Böjer sig fram och viskar inprincip) : Skickar du mig en bit av den där stora varma blodkorven du har?


Jag tror jag varken varit så nära en hjärtattack eller sett mer förvånad, för övrigt var hon söt.

Captives Tjej, 32 år

Jag: "Sex!" (Skulle säga hur mycket jag tog av något)
Mamma: Blev det så mycket?!
Jag: Men du ville ju!

0R1G1N4L Tjej, 31 år

Så ska det låta är ganska roligt ibland..x3
iaf när det finns med textrader som "där kom jag glad och naken"
Fatta om ja garva förut när ja kolla på det! xDD
Morsan bara stirra på mig.. x3

EPEN Tjej, 32 år

A: NEJ DET ÄR FEL HÅL!

En av mina vänner skulle fixa hennes telefon o stoppa in hörlurarna i mobilen ;)
senare:

L: Känn hur hård jag är Emelie.

fatta att jag misstolkade....han menade att jag skulle känna på hans näsa -.-

lillamus Tjej, 38 år

den nakna musen dansar omkring

Sobielishes Kille, 36 år

Får jag se dina påskägg ;)

curtailedangel Tjej, 32 år

emolovern: oj.. sorry då?

curtailedangel Tjej, 32 år

http://www.moillusions.com/wp-content/uploads/2009/08/lamp-lie-illusion-demotivational-poster.jpg

va fan... det var inte misstolk med bilden

KajTheBest Tjej, 29 år

Onormal: men jag med såå.. HEJHEJ xdd

KajTheBest Tjej, 29 år

Onormal: HAHA :D

KajTheBest Tjej, 29 år

Rosaguldfisk: HAHAHAHAHAHAAHHAHAHAHAHAHAHHA XD

Hurricaneyears Tjej, 32 år

Rosaguldfisk: HAHAHAHAHAHA x'''D

ILikeGoats Kille, 33 år

xTheBlackRose: hshahahahhahahahahahahahahahah O M F G ! ! ! ! ! ! ! ! xD

Muminette Tjej, 31 år

Under klassrådet... vi skulle komma på saker att samla in pengar på...

En kille i min klass: vi kan låta tjejerna stå i bikini och tvätta bilar 8D och sen kan vi killar stå och spruta på tjejerna

alla bah kan inte låta bli att flabba och han bara: OJ sorry det va inte meningen att det skulle misstolkas jag menar med vatten slangen XDDDDD

och man sj bah: ... kan inte låta bli att asgarva XDD