Tillbaka till Vi som misstolkar det mesta ;)s sida
Diskutera Vi som misstolkar det mesta ;) - Sida 167
eXpulse: HAHAHAHHAHAHAHAHAHHA ERIK DITT JÄVLA CP.<3
s .... ? xD
väldigt fin lampa:o
Rawwwrr_Bella: AHAHAHAHH!
Rawwwrr_Bella: hahahahahahhahahahahaahahahahhahahahhaahahahahhahah
eXpulse: aa det va kul både jah oh min kompis börja nästa gråta för att det va så kul
jag äe med en kompis oh så ska jah äta pizza sen jah bah KAN DET SLUTA RINNAXD
GodRemainsSilent: HÅLL KÄFTEN BARA.
mmmmmmmmmmhm
korvmongo: JÄTTESÖT* MONGOFITTA
Brb toa
GodRemainsSilent: DEN E JÄTTE SÖT
korvmongo: FAST NEJ TACK?
GodRemainsSilent: DET E FAN SANT. JAG HAR EN GOSEDJURS HUND SOM HAR DE. de står DICK på lappen )): JAG KAN VISA DEN
korvmongo: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAH VAD I FUCKING HELVETE?
the_dick: SNACKAR INTE OM DIG. CP :(
GodRemainsSilent: DU VET DEN DÄR
FUCKING HUNDEN MED SPERMA RUNT ÖGAT Å HAR EN KUK ): DU VET. DICK.
korvmongo: KÄNNER NI VARANDRA?
GodRemainsSilent: SERIÖST. JAG TRÄFFA DIG I SOMMAR. DÅ SKA JAG TA MED MIG DICK. ÅH HERREGUD
the_dick: ;););););););) :*** :PPppP
the_dick: ÅHJA
the_dick: Ska vi leta efter musslor och kalla det sjöhästar?
the_dick: ÅHJA
the_dick: Tjena kuken, står du här och sprutar? ÅHJA
omg :o Hat i stora lass >.<
the_dick: ÅHJA
eXpulse: alltså, talspråk...
HAHAHHAHA DET ÄR FUCKING TOLVÅRINGEN SOM GJORT GRUPPEN ERIK
eXpulse: uttal!
the_dick: Herregud.
eXpulse: med flit och extremt medvetet ja....
GodRemainsSilent: Stavning är såhär BRA grejer att kunna jaaah :C
eXpulse: HAHAHAHAHA
the_dick: Innan du "sakt nåt" kanske du ska lära dig stava, rövhatt.
GodRemainsSilent: hihi (a)
the_dick: haha *klappa*
kommit fram till vad han sprutade? :O xD
GodRemainsSilent: hahah det lät så fail när jag hörde det asså xD
the_dick: VA
Jeffner: VAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
the_dick: men alltså, det är lite svårt att äta en flytande vätska som sprutats på marken :O
shadowofafallen: LOLOOLOLLOLOOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL
Får jag runka av din hårda varma jävla häftmassa?
shadowofafallen: .... XDXDXD
hård*
jag satt och lyssnade när mina kompisar höll på med häftmassa och om man bara lyssnade så blev det helt fel xD
mjuka upp den här
okej, oj vad kall den var
aa jag vet det är rätt kallt just nu
nu har jag mjukat upp den men du kan väl mjuka upp min också.
okej langa fram den då så ska jag fixa det
skit va hårt den var :O
jag har inte rört den på ett tag :D xD
the_dick: Näh, det var för grusigt :C
GodRemainsSilent: Jaaah :O han gjorde ju det :O visst, det var vatten, men ÄNDÅÅÅ xD
eXpulse: Extremt viktig info ju skriv ner det nu :O
Jeffner: HAHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAH VAD I HELVETE?
Alltså, John, en bögkompis till mig, han sprutade JÄÄÄÄTTEMYCKET i tisdags, jag skojar inte :O
Den enda gången jag misstolkar något är när Erik sprutar hela sin stolthets klara vatten över min rygg och kallar mig slampa.
Då känner jag mig så vacker!
hahha igår hade luddwin sin arm över finis arm, då säger finis ' nej du ska vara under, eh '
hhihihihihihi
PanicAttack: HAHAHA, ännu bättre ju xD
PanicAttack: rofl XDD har varit med om de också :P fast då satt min brorsa och kolla på fotboll XDDD "få in den nu då" <- XDDD
PanicAttack: HAHAHAHAHA that is just awesome :O
Michz: Haha xD