Tillbaka till Vi som misstolkar det mesta ;)s sida
Diskutera Vi som misstolkar det mesta ;) - Sida 158
BÄSTA MATTE LEKTION!
Brian: vart kom vi från?
Mattelärare: killar har en tandkräm som far in i tjejernas framdel.
alla: vi undra var vi kom från inte hur!
Mattelärare: men nii måste ju lära er nån gång hur man gör så gå till bibloteket och to någon bok som handlar om sex.
Brian: men vart kom vi i från?!
Mattelärare: din mamma
Brian: men vilket land menar jag!!
alla: assgarv
PleasureAndPain: hahah
vi hade haft HLR träning i skolan...
så hade vi fått sånna plats-lappar man kan sätta för munnen på nån,
ifall den inte e så fräch där eller nått...
å ja missade den lektionen så ja fick den där plats-lappen senare av en polare...
å först fatta ja nada... den såg verkligen ut som en hopvikt platspåse
så ja ba "va ska ja gö me en platspåse??"
å min polare ba "du ska sätta den över huvet på någon"...
å ja ba tänkte att ja skulle mörda nån xD haha
fasst hon mena bara att man skulle sätta den över munnen på nån, när man utför HLR xD
xXEmmaaXx: Hahaha XD
Alex: Jag vet inte om jag satte på tvättmaskinen rätt...
SmokeyMcPot: Haha, sen misstolkar vi ännu mer när hon ska stå och förklara skillnaderna mellan grupp sex och gruppsex... XD
CocaColaApa: hahaha har vår också jort sååå många gånger xD
CocaColaApa: jaha xD seg...
monkeyboy: Vi är indelade i grupper.. Och nån stackare är i sjätte gruppen, alltså grupp sex.
CocaColaApa: haha vad mena din lärare;P?
Uh, alla i min klass misstolkade när lärarn sa "Grupp sex" :D
HAHAHHA
Jag: vilket håll?
Celina: Fram ;)
Jag: Jag kan åt båda hållen!! hahaha....
Celina: sluta (A)
Nightmareland: sen sprutade jag hampus i ansiktet. då vart han så glad så han vart tvungen att skrika.. de lät lite fel.. O.o
PleasureAndPain: haha :'D awesome ^^
jag spruta grädde på hampus talrik och han sa: SLUTA! jag vill spruta själv!
jag: men jag gillar att spruta!
då kommer mamma och säger: jacob! sluta! låt hampus spruta själv!
haha så bästa klass rådet eller vad xD
Läraren: Emma har du pratar med dom på elevrådet om de ska bli nån tema dag om sex och samlevnad?
Jah: Jo men dom sa inte så mkt...
Läraren: Okejj dom kanske måste suga på de lite längre.
Jah och alla i klassen: HAHAHAHAHAHAHAHA!! suga på vad xD
Läraren: men urs villken snuskig klass jah har.
Jah: Hehe jo jah vet men vi har ju lärt oss allt av dejj xD
Hahah härlig rast på skolan eller vad!
Fanny: Alltså david du ser så hård ut :O
Jag: AHAHAHAHAHAAHAHAHAH
David: va? tack? eller?
Linn: Fanny de där misstolkas lätt! xD HAHAHAH
Lärare: Axel är du inte spänd över att vi ska läsa nu?
Jag: men va? HHAHAHAHAHAH
Axel: eh.. ahhaahahahahahahahhaahhah!! XD NEJ!
Majjan: hahahahah xD
eller som min mentor sagt ett x antal gånger så hela klassen börjat asflabba:
sitter sanckari grupper så kommer vi till den sista: okejj, härhar vi grupp6 då!
Carro: *sparka Nelly på rumpan*
Nelly: AJJJJJ?!
Carro: Förlåt, men någonting inom mig drev mig till det. *tillgjord röst*
Jag: Ja ni förstår... det var jag. Jag kom in i henne.
Det blev tyst i hela rummet i en sekund tills alla dog av garv xD
PanicAttack: Hahaaahhah xD
HollywoodUnde_ad: xD
xXEmmaaXx: HAahhahahah x]
Jag va på fågelskådning med klassen.
Då stog det 2 människor och 1 hund där.
hunden ville bita mig mellan benen. och lärare raggade på en tant!
fan va läskigt det va!!
Jag praoar just nu och så skvätte fredrik lite vatten på mig (han är 27 typ.)
Jag - Men vafan gör du?
Fredrik - Men jag ville bara spruta på dig.
Efter några sekunder börjar vi as garva! XD
SympathyKiller: Seriöst är du blind eller ngt sådant? PHOTOSHOP kallas det.
Jag va med 2 kompisar och dom va assrädd för hundar. och vi hade en hund hemma. första gången jag va med dom va typ 7 år
dom kom till mig sen kom min hund och skällde dom sprang in i tvrummet sen kom jag in. då låg dom bakom soffan och grina!
sen kom hunden igen. då hoppade dom på varan. SÅG ASS FULT UT! dom liggde på varan!
Min kompis säger till min mamma: "Försök att komma i påsen"
Jag börjar asgrava ! xD
Det hon menade var att min mamma skulle kasta skräpet i påsen xD
xXEmmaaXx: fan va skön XD
xXEmmaaXx: hahaha 8D
Igår på bilden skulle vi rita människokroppar.
Bildläraren: Ni måste rita massor av bollar och korvar.
Alla: *asgarv*
8D
bevel: men jag var snabbare ;)
(Ooooo..... misstolkning där XD)
shadowofafallen: Hahhahahahahaah!!! Fan va kul! XD
HollywoodUnde_ad: Jag skulle skriva det!!
en kompis fyllde en dubbel dushflaska med vatten och sprutade massa vatten på mig. då sa jag men för fan spruta en rejäl sats på nån annan i stället! Aha hörde jag då min lärare stod bakom xD
detta hände idag på lektion när vi höll på med mobilerna.
Love: Jag vill också ha en boll! :O
Jag: haha köp en då? :P
Sen började typ båda skratta xD
hon menade att hon ville ha en lika dan rund lurvigt mobilsmycke som jag! xD
Tyckte det var kul :P
Det som var lite kul var att hon frågade en kille där inne om hon kunde få en boll :O
xXLife_SucksXx: best ever ^^
Jag och min klass har typ vari på nått museum och då så hade vi forskat om samerna och då hade vi suttit vid en öppen eld. Och sen när vi kom tillbaka hade vi bild.
Bild fröken: Oj vad ni luktar rök. Har ni haft kul??
...."HAHAHAHHAHA"
hela klassen började adgravs XD
(mena typ att det llät som om hon frågade om det var kul att röka eller nått sånt XD
Hade kul på slöjden idag, massa misstolkningar.
Nelly: Men den kommer ju inte in! Hålet är för litet..
Adam: Men försök... ååååååååh!
Och alla i rummet dog 8D
sen vare massa fler roliga misstolklningar lite senare xD
xXLife_SucksXx: WIN! XD
haha ja å familjen satt hemma å käkade korv me bröd... så va det kokade korvar å brorsan skulle daska av vattnet från korven så hamnade de lite vatten i farsans mjölk-glas... å farsan bah "meeh sluta, hur skulle de va om ja daska av min korv i din mjölk??" xD hahaha
AW3SOM3N3SS : HAHAHAHAHA XD
En kompis: (en kille) jag längtar så jag spricker.
Tänk lite.... vad är det som spricker? :o
xXEmmaaXx: LOL jag fick värsta misstolkningen idag xD Jag var med några kompisar när jag bara ska vi köpa marsmallows? Dom bara "Marsmallhoes!?" jag bara "o___o'' " dom började asgarva XD För jag typ skrek "MARSMALLHOES!" så hela stan hörde XD
Vi hade matte, och jag skrev ett svar, som blev såhär. (frågan var om några olika saftglas) "Putte fick den mest koncentrerade och Emma fick den mest utspädda."
Så ställde sig min kompis bredivd mig och började asgarva.
Jag: Vad är det?
kompisen: Alltså, utspädd & koncentrerad... vad handlade det om?!
Då insåg jag hur dumt det lät (a)
xXLife_SucksXx: me vad flumm xD
ja gick i nian å min lärare skulle förklara hur man spelar volley-boll...
så han ba" du måste greppa bollen ordenkligt underifrån så du får upp den ordenkligt och om den kommer lite lågt så till den me flatan"
alla i klassen misstolkade det å as garva xD
PanicAttack: Hahahahahahaah flumm xD
AW3SOM3N3SS: och Mamma o Pappa satt där åxå <.<
hehe, min lille bror och hans kmz köra typ den nya sagan om ringer-spelet...då sa min lille bror till hans kmz..."fan, sluta ta mej bakifrån hela tiden!, fuskare!"
Max2500w: hahaha herregud 8'']