Tillbaka till Vi som misstolkar det mesta ;)s sida
Diskutera Vi som misstolkar det mesta ;) - Sida 147
Circuit: Oreo reklamen va? Satt och asflabbade.
jag misstolkar din mamma!
reklam: Först delar du... sen slickar du... sen doppar du
Hellofucktard: HAHAHA XD Fan va epic! xD
jag trodde bilden var något annat o_o
lotta: jag är assnäll
jag: tror ja säkert men kan va väldigt busig ibland ^^ eller hur:P
lotta: du ska bara veta
jag: jag vill tästa på dig
hhahahahha ASG! XD
UGLYNESS: ska sova, upp tidit i morgon(y) natti!
UGLYNESS: ne inte jag heller*host* xD
UGLYNESS: förstår det^^
UGLYNESS: hahaha xD
UGLYNESS: konstigt.... xD
MyObsession: god natt du! :D<3
MyObsession: Haha, det måste misstolkas professionellt. x'D
UGLYNESS: haha xD
MyObsession: natti!:D
UGLYNESS: vid det lagret hade jag börjat gråta av skratt xD
UGLYNESS: det är fan skoj xD
UGLYNESS: HAHAHAHAHAHA xD
UGLYNESS: HAha xD
UGLYNESS: Det gjorde min dag Xd
MyObsession: Hahaha xP
jag:men kör bara in den.
Moster: vilket hål?
Jag: hur måånga hål kan du köra in den i?
Jag efter ett tag: HAHAHAHAHAHAHAHAHA.
förklaring:
jag hjälpte min kära moster med att lägga över saker från mobilen till datan.
MyObsession: HAHAHAHHAHAHA xD *ASG!!!!*
lillamus: kan förstå de ^^
lillamus: varför skrattar jag inte?? o,,o
Min far idag när han grillade korv.
" Kan du backa lite, jag ska kolla min korv "
Jag asgarvade.
KaptenMupp: jag garvade
lillamus: haahahaha XD
omg syrranb bara behöver du skydd idag
jag misstolkade det fast hon egetligen menad behöver du skydd för håret som du inte blir blöt när det regnade
NioX93: grattis:D
NioX93: haha grats ffs xD
ohh my...gotta go -.-''
NioX93: Tack !!!!!! :D
NioX93: härligt att fylla år? gjorde de i tisdags asså förra då ^^
NioX93: svårt att misstolka men GRATTIS!!!!!!!!<33
lillamus: väldigt kul........
jag citerar till eric: jag är en liten kattunge som slickar på din mage med sin våta nos
vem misstolkar?
hehe jo eric
Nightmareland: HAHA epic ju xD
Nightmareland: Oh gawd xD det blir en klassiker.
Nightmareland: hahahha awzum XD
Nightmareland: best of today! xD
Filup: Lätt xD
Jag: "Men du vet väl hur man kommer in...?"
Mina kompisar: *fniss.*
Jag: "Men tryck på startknappen.."
Vännerna: *haha*
Jag: "Men tryck på den..."
Vännerna: "Hahah!"
Jag: "Men får du upp startmenyn?"
Vännerna: "HAHAHAHAH!!!!!"
Jag: "Ser du den? .............. Bra. Tryck in på den då.."
Mina vänner: "HAHAHAHAHAHHAHA!!!!!"
Min lillebror ringde och frågade mig hur man kom in på msn sidan förut ;P xD HAHAHA.
Jag kom på först efter hur fel det lät xD HAHAH!
KaptenMupp: på samma sätt som du glömmer att du fortfarande ha cam på kanske? XD
Vanillastrooke: hahahha xD torr humor XD
Mirdoll: hahahhahha fan va ja mistolka de XD hur lyckas vi xD
Kompis: men kom då!
Jag: nästa gång ja orka ;) då kmr ja!
k: ...
J: oh fuck... d kan misstolkas känner ja :S
ASG! XD
RandoMFreak: Lol, XD Drömma går ju. Dx Var jäkla glad att du FÅR ligga med folk, här sitter jag med ett helt jäkla år kvar. D8 Oj som man längtar XD
Men alltså, det drä var askul. :D
KaptenMupp: haha xD
RandoMFreak: hahahha de där va typiskt mig xD