Tillbaka till Vi som misstolkar det mesta ;)s sida
Diskutera Vi som misstolkar det mesta ;) - Sida 144
MeLoveYou: aafan det ska jag :)
vådå dissa :o det är du som inte logga in på msn jag har varit inne på msn i typ en halv timme xD ses :)
MeLoveYou: Usch! Ja vill inte ha bajslukt på fingret x(
MeLoveYou: hahahahahahaha nej kanske inte -.-
Mylifeyourstory: fast dt blir nog int såå gott o äta samtidigt xd
fisk3n: ohh okey =( </3
dissa mej du bara =( </3
MeLoveYou: hahahahahahaha xD
MeLoveYou: jag är inne på msn :P men jag ska kolla på film nu xD
Mylifeyourstory: klart^^
fisk3n: we love porn 4ever! <3
haha, logga msn? ^^
MyObsession: har du dissat mig? xD
MeLoveYou: por men kladdkaka :o awsome xD nästan som bajs sex HAHAHA USCH USCH USCH USCH !!!!! bläääääääääääääää D:
MeLoveYou: ahaa du tänker så (i) xD
MyObsession: jag har inge kvar jag moffa upp den :) <3
Mylifeyourstory: neje...porr ska dt va och kladdkaka :D
MeLoveYou: nej kladdkaka xD
porr <3
fisk3n: tufft!! :D
Schizoe: haha, du gjorde dt i smyg xd
Mylifeyourstory: awsome jag älskar kladdkaka :D
fisk3n: ja :O
Mylifeyourstory: nehe menard u?!!? :o :D
fisk3n: de e goooootttttttttt :D :D :D
MeLoveYou:Aah eller hur x)
KLADDKAKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D
ja jag har tråkigt... :)
Schizoe: jaa...men najs! :O
MyObsession: Han e lite som han e ;) Men de stämmer... Testa själv! Haha
Min gb: "IMORN KOMMER DU PÅ MIG!!!!!!11111"
(egentligen skulle hon skriva "till mig") <3
MeLoveYou: Varse ^^ Brorsan lärde sig nyss en sak!! Om man stoppar in fingret i naveln o luktar på det så luktar det bajs! Haha
Schizoe: tack bby<3
MeLoveYou: Du som har näsan för nära mun ;>
dt...luktar..umm *sniff sniff*...röv här inne O.O
fick hela i munnen
nästan sen gav jag alex resten XD
*jag fick nästan hela glassen i munnen menar jag och sen fick alex lite *
s40s1n: HARDER THAN ROCK... I MEAN... ROCK HARD. (H)
Zedox: fan va het du e <3
s40s1n: HAHA :'D
SweetFace: Du tänder på mig juh! ;$ <3
Zedox: Snäll häst äter gräs, dum häst röker gräs, i guess im a bad horse :'<
SweetFace: KOLLA HUSET! Huset är hög.
Zedox: Jag är alltid hög Ò.Ó
SweetFace: Men du kanske inte har hög standard. ;o
Zedox: du duger för mig<3
SweetFace: Nej.
Filup: hur vet man att man är som man skulle?! jag vet inte? är du nöjd med dig själv?
Mjeh... Är du Mr.Perfekto? ;D
Man är ju som man är när man inte blev som man skulle ;O
Filup: Sicken man du är! :D
Är du hård nu? (A)
:O
min kuk O.O
Up_Yours: Hård som en sten? :O
Circuit: haha 8D