Tillbaka till Vi som misstolkar det mesta ;)s sida
Diskutera Vi som misstolkar det mesta ;) - Sida 143
Jag: paaappa det är kiss på tv!
Pappa: va? hur fan kom det dit? Torka upp det då!
jag pratade ju föstås om bandet Kiss >.<'
har nån legat med ett skåp?
FuCkTaRdSaK: yäy x'D (Y)
satt o kollade lite här på sidan o råkade läsa "rövslickeri" istället för röstarkiv xD
Satt och lyssnade på min kompis, som satt och förklarade för en annan kompis hur han skulle töja örat >.< där kan ni snacka om misstolk.
"Du måste börja med en liten, och sen kan du ta en större efter ett tag. Och så håller du på så tills du får rätt size. Om du tar en för stor på en gång så kan hålet spricka. Och det gör ont. Då måste du ta ut den. Så kanske du får låta de växa igen, men då är det bara att ta ett annat hål"
haha.. rolig!
jag och mitt kompisgäng var och käkade pizza. vi har två vegetarianer och vi tänkte reta dom lite när dom käkade pommes. "dom är friterade i djurfett!!!" sa vi. "nooo!!!" skrek dom "jag har inte hört något!" men vi fortsatte:
"det var säkert ensnygg kille som sprang ut och kastade ett lasso kring en av korna, hängde den uppochner och sammlade upp fettet som rann ur!!" skrek en kompis
"JAA!!! xD" sa jag. "Den snygga killen tog kossan!!"
.... jag vände mig om mot min bästis, utbytte en förstende blick, och började garva
awesomefeffe: haha,den va bra,inte särskilt svårt o få det till heller ;3
xXrawrieXx: jag har den ngnstans på min blogg :P mandooe.blogg.se
xXrawrieXx: har redan sett den riktiga xd
MeLoveYou: jaa,bara att på "lampbilden" är hon väldigt redigerad,men jaa det är en tjej på bilden från början x3 kan se om ja hittar bilden nån stans så ni kan få se den riktiga riktiga ^-^
xXrawrieXx: dt e väl en tjej? O.O
MeLoveYou: har ja sagt att det inte va nån tjej? NAE xD
xXrawrieXx: haha juste :p
derp.
MeLoveYou: Jaaa :D
Zedox: MeLoveYou: Ni har inte tänkt på att lakanet bara lyser mellan bena på henne o inte på resten av det xD ja har sett den riktiga riktiga bilden och ni har delvis rätt men dem har fortfarande klippt in lampan där x3
M3DUSA: Ägd. c:
Schizoe: Bra ^^
HAHHAHA OMG DE VA EN TJEJ XD
MeLoveYou: Ameh tröög! Ja har oxå sett den xD
xXrawrieXx: umm...dom vände bara på kameran :P
Schizoe: dt är sant...jag har sett hela bilden....
http://img139.imageshack.us/i/12094914858352b5015bcz8.jpg/ <----- Alla ni som tror det är en lampa.
Zedox: nein de e en lampa! man ser ju tillomed en växt höger om lampan!
MeLoveYou: Skulle inte förvåna mig ;)
xXrawrieXx: haha :D
Zedox: haha,njae,inte riktigt va x3
de har tagit en bild på en tjej som står sådär och satt en lampa mellen bena o vänt upp och ner på henne så att säga xD
Kycklingen: nej...dt är en rumpa..."blomman" är en tatuering...om du vänder på bilden ska du se...
Zedox: Det är en lampa, titta noga.
Kycklingen: M3DUSA: Ni är fail. Det är en tjej med trosor.
yeh! (Y)!
M3DUSA: *highfive* :D
Kycklingen: hahah awesome!
highfive plz!? <:
M3DUSA: samma här ända tills för typ 2 veckor sen xD
jag har alltid trott att de va en tjejs trosor och särade ben på bilden, först nu fattar jag att de va en lampa .-.
Schizoe: Gah, HAHAHAHAHA XDD
ahaha xD rolig :3
Schizoe: haha, äre sant? x)
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA lol xD
Prinsessan Victoria har börjat röka. Kungen är vansinnig men Drottning Silvia tar det med ro. -Nån gång ska hon ju lära sig att suga en Prince!
Haha
Schizoe: ^^
The fuck? .____.''
MeLoveYou: xD
Schizoe: ja ;D
MeLoveYou: DUMMA DEJ!! xD
Schizoe: joje x(
MeLoveYou: NevaaH! xD
Schizoe: fy på dej o.o
MeLoveYou: Haha ;D<3
Schizoe: meh...dumbom x)
MeLoveYou: Stoppa upp ett finger i naveln då! Eller jusste... Du vill ha dom i rumpan! Tihihi
Mylifeyourstory: blä blä =I
Schizoe: meh...jag tkr dt x)