Tillbaka till Vi som misstolkar det mesta ;)s sida
Diskutera Vi som misstolkar det mesta ;) - Sida 142
xXrawrieXx jag har sett orginalbilden :P
nån som kollat på länken *pekat på mitt förra inlägg* där finns originalbilden,om nån bryr sig.. ._.
forgotten_sorrow: jävla lampa, vet inte hur mångs ggr jag sätt rätt:P <--- Fix'd.
jävla lampa, vet inte hur mångs ggr jag sätt fel:P
haha lampan är falsk! kunde inte ana det! XD
det här är fan den riktiga bilden..för er som vill veta
http://www.funnyjunk.com/funny_pictures/221397/The+lamp+is+a+lie+IS+A+LIE/
ppeddot: Har du aldrig sett "The Lamp Is A Lie"!??!?! Google it! T_____T''
RandoMFreak: aaah, verkligen xD
baltzius: aa xD
baltzius: mm x3
Nån gång för ett tag sen när ja skulle gå in på min hotmail så skrev ja lite snabbt o skrev istället homtail.com , typ nån porrsida eller nåt liknande xD ja vart liksom: "Wuuht,det här är inte hotmail O.O *kollar stavning* Uups Hahahahaha xD"
KiseShite: hahah din mamma erkar rätt rolig ;3
Jag och min (dåvarande) pöjk låg i sängen och myste lite, så kommer mams in stamplandes och ftågar; *vad vill ni ha för korv till midda?* Jag *vadå, korv e ju korv...finns inte så mkt att välja på när man blir tvingad att äta korv-.-* Mamma *det finns olika sorters korv (;(;(;* tittar på oss, blinkar och stänger sedan dörrn och går ner.
Sen låg vi o garva ett tag efter de c:
ah...de va kul då iaf ^^
FoTaTis: Hahah xD
rr2tears: AWSOME!! (Y)
*sarkasm*
FiNDNEVERLaND: Duskutioner om den bilden har inte varit uppe nåra gånger redan xD
Haha men det sjuka är att den bilden "sexy lamp", det är faktiskt ingen lampa :)
FoTaTis: :P
RandoMFreak: ja fy fan Norska ee bäst xD
Vi bakar o morsan sa nyss "Vill Rickard slicka?" Hahaha jag dog nästan xD
Lillemmah: man måste fan älska norska xD
tack för sammlaget = tack för besöket på Norska x) ^^,
FuCkTaRdSaK: HAHAHAHA xd
FuCkTaRdSaK: han kanske menade det som"ballonger" cD
xXrawrieXx: känndes lite fel.. x3
Jag var i Norrköping idag o hälsa på en kompis,o vi gick till..ehm..kommer inte på vad den hette men det va en lekpark iaf ^-^ då satt vi i nån klättergrej med nån slags gunga i,som för tillfället va upptagen då. Den tjejen som satt i gungade snabbt fram o tillbaka o typ fötterna i axelbredd mot snöret framför xD fatta om vi va tvungna o försöka o inte skratta xD
"Ella du måste doppa dig innan dom får spruta på dig!"
"Oj min tutte var blöt"
Lillasystern är för härlig ibland xD
Vanillastrooke: omg x'DD
Vanillastrooke: HAHAHA xD
I did it!!! *happyface* but it was tiresome...
xD
Min morsa: De finns långa och korta såna
Den korta vill jag ha, Den långa är nog till större utrymmen..
xD
Tjix: umm...du har slickat....jag misstolkade dt till att du har stoppat ditt huve ii toan...
MeLoveYou: Hum, hur kan mitt ansikte misstolkas? ;O
MuskotNot: Abo!
Tjix: den som tar åt sigs xD
Tjix: ditt ;)
MuskotNot: Vems ansikte? ;O
jag misstolkar ditt ansikte
Tjix: klockren xD
Min far - Fan vad het den är, känn på den!
Han plockade ut lampan från deras backprojektionstv. -.-'
RandoMFreak: haha,det låter,bra.. xD
xXrawrieXx: haha jag konfimerades i dag och då sjöng vi,: come just as u are before your god xD
Come,all you blessed ones ,värsta religösa låten,med jesus på skivomslaget xD
(hade tråkigt så kolla runt lite på spotify,man kan hitta många roliga låtar och låttitlar x3)
Up_Yours: HAHAHAHHAHAHAHAHA!
präst:men doppa sen in i munnen!
han pratade om vinet och oblaten xD
Lookiie: Haha xD
Min morbror: Och där har ni ju regnhålet
xD
MyObession: kan man lungt säga xD
lol xD
FoTaTiS: det kan man inte säga att han är :O