Tillbaka till Vi som misstolkar det mesta ;)s sida

Diskutera Vi som misstolkar det mesta ;) - Sida 142

Bli medlem för att diskutera
DY14N Kille, 32 år

xXrawrieXx jag har sett orginalbilden :P

0R1G1N4L Tjej, 31 år

nån som kollat på länken *pekat på mitt förra inlägg* där finns originalbilden,om nån bryr sig.. ._.

Edgy 29 år

forgotten_sorrow: jävla lampa, vet inte hur mångs ggr jag sätt rätt:P <--- Fix'd.

forgotten_sorrow Kille, 34 år

jävla lampa, vet inte hur mångs ggr jag sätt fel:P

DY14N Kille, 32 år

haha lampan är falsk! kunde inte ana det! XD

0R1G1N4L Tjej, 31 år

det här är fan den riktiga bilden..för er som vill veta

http://www.funnyjunk.com/funny_pictures/221397/The+lamp+is+a+lie+IS+A+LIE/

Edgy 29 år

ppeddot: Har du aldrig sett "The Lamp Is A Lie"!??!?! Google it! T_____T''

KiseShite Tjej, 31 år

RandoMFreak: aaah, verkligen xD

0R1G1N4L Tjej, 31 år

baltzius: aa xD

0R1G1N4L Tjej, 31 år

baltzius: mm x3

0R1G1N4L Tjej, 31 år

Nån gång för ett tag sen när ja skulle gå in på min hotmail så skrev ja lite snabbt o skrev istället homtail.com , typ nån porrsida eller nåt liknande xD ja vart liksom: "Wuuht,det här är inte hotmail O.O *kollar stavning* Uups Hahahahaha xD"

Daniel Kille, 31 år

KiseShite: hahah din mamma erkar rätt rolig ;3

KiseShite Tjej, 31 år

Jag och min (dåvarande) pöjk låg i sängen och myste lite, så kommer mams in stamplandes och ftågar; *vad vill ni ha för korv till midda?* Jag *vadå, korv e ju korv...finns inte så mkt att välja på när man blir tvingad att äta korv-.-* Mamma *det finns olika sorters korv (;(;(;* tittar på oss, blinkar och stänger sedan dörrn och går ner.
Sen låg vi o garva ett tag efter de c:
ah...de va kul då iaf ^^

Energidrickan Tjej, 33 år

FoTaTis: Hahah xD

M0RG4N Tjej, 29 år

rr2tears: AWSOME!! (Y)

0R1G1N4L Tjej, 31 år

*sarkasm*

0R1G1N4L Tjej, 31 år

FiNDNEVERLaND: Duskutioner om den bilden har inte varit uppe nåra gånger redan xD

FiNDNEVERLaND Tjej, 33 år

Haha men det sjuka är att den bilden "sexy lamp", det är faktiskt ingen lampa :)

littlemjao Tjej, 30 år

FoTaTis: :P

littlemjao Tjej, 30 år

RandoMFreak: ja fy fan Norska ee bäst xD

Riichie Kille, 32 år

Vi bakar o morsan sa nyss "Vill Rickard slicka?" Hahaha jag dog nästan xD

Daniel Kille, 31 år

Lillemmah: man måste fan älska norska xD

littlemjao Tjej, 30 år

tack för sammlaget = tack för besöket på Norska x) ^^,

Daniel Kille, 31 år

FuCkTaRdSaK: HAHAHAHA xd

Daniel Kille, 31 år

FuCkTaRdSaK: han kanske menade det som"ballonger" cD

0R1G1N4L Tjej, 31 år

xXrawrieXx: känndes lite fel.. x3

0R1G1N4L Tjej, 31 år

Jag var i Norrköping idag o hälsa på en kompis,o vi gick till..ehm..kommer inte på vad den hette men det va en lekpark iaf ^-^ då satt vi i nån klättergrej med nån slags gunga i,som för tillfället va upptagen då. Den tjejen som satt i gungade snabbt fram o tillbaka o typ fötterna i axelbredd mot snöret framför xD fatta om vi va tvungna o försöka o inte skratta xD

purpleheart Tjej, 31 år

"Ella du måste doppa dig innan dom får spruta på dig!"

"Oj min tutte var blöt"

Lillasystern är för härlig ibland xD

OneSingleFuck Kille, 32 år

Vanillastrooke: omg x'DD

Dionysus_ Kille, 29 år

Vanillastrooke: HAHAHA xD

OneSingleFuck Kille, 32 år

I did it!!! *happyface* but it was tiresome...

xD

Lookiie Tjej, 28 år

Min morsa: De finns långa och korta såna
Den korta vill jag ha, Den långa är nog till större utrymmen..

xD

Intelikacoolsomdu Kille, 32 år

Tjix: umm...du har slickat....jag misstolkade dt till att du har stoppat ditt huve ii toan...

Tjix Kille, 34 år

MeLoveYou: Hum, hur kan mitt ansikte misstolkas? ;O
MuskotNot: Abo!

MuskotNot Kille, 31 år

Tjix: den som tar åt sigs xD

Intelikacoolsomdu Kille, 32 år

Tjix: ditt ;)

Tjix Kille, 34 år

MuskotNot: Vems ansikte? ;O

MuskotNot Kille, 31 år

jag misstolkar ditt ansikte

Hurricaneyears Tjej, 32 år

Tjix: klockren xD

Tjix Kille, 34 år

Min far - Fan vad het den är, känn på den!

Han plockade ut lampan från deras backprojektionstv. -.-'

0R1G1N4L Tjej, 31 år

RandoMFreak: haha,det låter,bra.. xD

Daniel Kille, 31 år

xXrawrieXx: haha jag konfimerades i dag och då sjöng vi,: come just as u are before your god xD

0R1G1N4L Tjej, 31 år

Come,all you blessed ones ,värsta religösa låten,med jesus på skivomslaget xD
(hade tråkigt så kolla runt lite på spotify,man kan hitta många roliga låtar och låttitlar x3)

Daniel Kille, 31 år

Up_Yours: HAHAHAHHAHAHAHAHA!

Daniel Kille, 31 år

präst:men doppa sen in i munnen!



han pratade om vinet och oblaten xD

0R1G1N4L Tjej, 31 år

Lookiie: Haha xD

Lookiie Tjej, 28 år

Min morbror: Och där har ni ju regnhålet

xD

Solseglare Tjej, 30 år

MyObession: kan man lungt säga xD

MustaschMannen Tjej, 31 år

lol xD

Solseglare Tjej, 30 år

FoTaTiS: det kan man inte säga att han är :O