Tillbaka till Vi som misstolkar det mesta ;)s sida
Diskutera Vi som misstolkar det mesta ;) - Sida 140
Kisselisse: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
xTheBlackRose: skriv ;D
MeLoveYou: jag har din msn redan 8]
Filup: underbart!!
FFX: Precis :D
Filup: Brare!! :D knner mig inte ensam om de längre :D
xTheBlackRose: yäy, adda min msn? Robin__93__@hotmail.com ^^
Äre bara jag som GILLAR att misstolka allt?? :O
frumupp: jaaaa!! du krocka med min fina moppe och repa den :O<33
MeLoveYou: aa 8[
Hellofucktard: hahahaha
KaptenMupp: haha jo jag vet du gjorde det . gissa varför jag sa att dom inte fick säga vad jag gjorde till dig. och din minn dödade mig
xTheBlackRose: hehe, mw2? :p
han smög upp bakom mig och stack den rakt in i mig och jag fick ont 8[
mig spelade cod... 8[ han använde kniv 8[
Vifslan: haha så jävla typiskt x)
Hellofucktard: jag dog när ja läste de XD
Hellofucktard: HAHA 8D
Hellofucktard: hhahahaahahahha xD
På skolavslutningen åker jag, min mamma, pappa, syster, kusin och moster till en restaurang för att äta.
Den har inte öppnat ännu och min moster kollar in genom fönstret.
- Ja men där finns ju ett sexbord!!
Hon säger det onödigt högt och folk runt oss sneglar på henne.
Jag och min kusin ser förvånade in genom fönstret för att upptäcka ett bord för 6 personer.
frumupp: haha när ja hörde att du körde in i stolpen dog jag XD
do u wanna taste my unicron horn
KaptenMupp: hahha ja klart som fan det var kul bejb<3 fy fan jag såg ut som pingo sen när jag kom uppfrån vattnet min tröja var så jävla lång då hahahha
*stolpen då * hahahh mina blåmärken då omg du skulle bara höra pappa vad han sa jag dog av skratt
frumupp: haha klart de va^^ specielt när du flög i vattnet för vi hadde dragkamp du vs båt xD azum som fan bejb^^<3
Hellofucktard: HAHA, sjukaste lärarn, elr vad? ;D
Hellofucktard: HAHAHA X'D
Exi: Men för fan Emma! Sug! Slicka! VAD SOM HELST! Ta sugröret och SUG!
Min bror och jag var och badade
Jag: nu tänker ja gå å lägga mig där de är grunt istället!
Han ba: okej.. Hur långt in vill du gå ? xD
KaptenMupp: hahahah fan det ägde ju fett mycket ju när jag och mikael och du gick hem från sjön fy fan så kul bajb hahahhahaah
TheSwartSkallers: HAHAH ;D tuffing (Y)
jag och tjejen och en kompis är påväg då hem från en rolig fisketur och då kommer kommentarerna..
tjejen: ööhhhh.. vafan håller du på med?
kompisern: inget gå vad ser de ut som
jag: små skrattar!
tjejen: sluta vifta med din stora kraft..
kompisen: haha okej ska lägga ner den
jag: DÖR AV GARV!!!!
RandoMFreak: eller hur O:
MuffinJin: vem har inte orginalet xD
Circuit: Jaaa.....
FuCkTaRdSaK: hahahaha bästa någonsin ju!!! XDDDD EPIC!
MeLoveYou: mjahaaa :P
Meow :D
Circuit: gntt är godnatt 8D
MeLoveYou: gntt ? hahah X)
Circuit: just :P
men...gntt ^^
MeLoveYou: Mahahah sant^^,
Circuit: man vet aldrig om "smaken" är god...i "hålen" O.O
AAH
Men jag gillar ost
MeLoveYou: vrf :ooooo `???
Circuit: meh...KÖP INT OSTEN! O.O
smaken sitter i hålen x)))) ngn ost reklam som går på tv hahah:P
fisk3n: haha, Jaopp x)
Hihi :D
MeLoveYou: men lol HAHAHA vanliga misstolkningen jag bev våt elelr whatever :P
haha, min kmz fixade mitt hår idag...sen blev dt lite fail...så jag tog av mej t-tröjan...sedan blötte jag håret för att börja om...då sa han ngnting...o då sa jag..."käften..haha, du gjorde juh mej våt x)" o vi båda började as garva 8D