Tillbaka till Vi som misstolkar det mesta ;)s sida
Diskutera Vi som misstolkar det mesta ;) - Sida 135
BLOiP: haha
min kompis sa att hon suger o jag asg ofrågade på vad o hon sa en glass:O
NanNaTheVampire: :)
VampireIisAaa: ;)<<3
NanNaTheVampire: hahha<3333
VampireIisAaa: IIsaa Tung dansen ;)
NanNaTheVampire: haha:)
Hahha .. Jag o mina kompisar skev lite på msn . sen skrev jag het plötsligt . Kom o sök en annan sak ;)
CutCatz: Omg :'( </3
CutCatz: hahahha!
xJumibe: Tahahahah <3
xJumbie: Klockrent x3
min kompis sa jag stoppade nycklen där:O
inte misstolk va?:O
xJumbie: HAHAH!
xJumbie: LOL x}
Vi satt på en restaurang igår, så snackade dom bakom oss mo nånting jättetråkigt, eller ja vene vad do snacka om. Sen hörde jag typ
"Men slicka.. nej sug! Sug så kommer det ska du se" och jag dog 8D
shadowofafallen: gjorde jag redan första gången jag såg reklamen =I
nån mer än jag som misstolkar 1. vrid 2. doppa 3. slicka
N_iikis: jao ^^ xD
Malice592: Tahah aa ja fattar de :D Brukar bli så
N_iikis: hahahaa det fick fan bara oss att asg ännu mer ju XD
Malice592: Tahaha de där e så fail, alla asg utom den som sa de ^^
N_iikis: Yup XD alla fattade misstolket utom killen som sa det XD >.>
Tjix: så jäkla klockrent! :D
Tjix: ja... jag o min lillebror såg den XD slutade med as garv
Tjix: HAHAAHA <333
En reklam för ost jag såg för lite sedan. Tror det var för Jarlbergs.
"Glöm inte, smaken sitter i hålen"
Malice592: Taha fan va kul ^^
Suklaalla: XD
Malice592: hahah! xD
Igår när jag var på typ en kompisträff eller vad man nu ska kalla det x) kom inte ihåg hur det började men såhär slutade det iaf:
Kille: Fingret väntar på dig! *pekar med fingret mot en av tjejerna som står en bit ifrån*
Tjej: *ASG och flyttar sig ännu längre bort*
Vi andra: *ASG*
hahahaha XD
EllUnpInkbrAt: Hah xD
tahaha klart du e :D
EllUnplnkbrAt: Tahah fan va bra :D
EllUnpInkbrAt: Hahahahah
EllUnpInkbrAt: haha:O
NaNaTheVampire: Tihih :)<3
N_iikis: japp:O
N_iikis: jaa :D
Sweethearts: Så sjukt tråkigt me folk som nt e så ^^ Tihi vi som e så e awesome ju
NanNaTheVampire: hehe<333
N_iikis: samma här<33
sweethearts: Tahah sådär gör ja och min kompis 24/7 :D Misstolkar allt ^^
sweethearts: hahahahhahahah
min kompis o jag pratade o då sa hon det rammlade en sak i mitt hål:O o0 jag skrattade o frågade vad hon menade o hon sa mitt byx hål:O
rr2tears: aa<3rr2tears:
rr2tears: kommer ;) . ska vi snacka på msn ist?<3
Str00mp: haha kyrkans ungdoms kör! ;P
haha gick förbi en kyrka på vägen hem med en tjej
står en bil där, på ena bak rutan står det K.u.k.
vi skrattar ett tag.
tjej: asså vem fan e så dum och har klistrat fast "kuk" på bilen? haha xD
jag: lolz de e ju punkt mellan bokstäverna så då står ju K.u.k. för Kyrkans ungdoms kör ^^ haha
tjej: haha men fan va nice då =)
rr2tears: Klart ;) bara att komma ;) <3