Tillbaka till Vi som misstolkar det mesta ;)s sida
Diskutera Vi som misstolkar det mesta ;) - Sida 134
1 fjortis mindre iaf... (A)
eatsoup: håller med egentligen, va lite onödigt O.o
N_iikis: EscapeTheFate: Suklaalla: sons_of_odin: okey förfan, börjar störa mig lite på detta nu, denna sidan är inte till för att bråka på. Så ge er.
sons_of_odin: tss then prove it...
N_iikis: *stares* soo... i will say it again.. shoO..! ¬_¬..
Nu ska ja logga ut :D
har ju ett liv tillskillnad från er:)
*CUT* *CUT*
puss på er
snackar me söta emo människor?:)
N_iikis: HAHAHAHAHHA VAFAN GÖR DU PÅ DEN HÄR SIDAN DÅ IDIOT
ja e nt emo ngnstans.
jävligt glad för de
sons_of_odin: suck... -.-'
ni e så söta <333
Mirdoll: HAHAHAHAH! helt rätt!
N_iikis: Bara för att Jävla fjortiscore ha stängt ner så behöver du inte invadera EMOcore för d -.-'
N_iikis: Jo
EscapeTheFate: Tur att ja nt e de då <3
N_iikis: *stares* .. shoo.. ¬_¬..
N_iikis: Ja som fan
sons_of_odin: man kan väl vara snygg fast man är fjortis? ^o)
EsapeTheFate: Okej vi låtsas att ja e fjorts, problem me de? <3
sons_of_odin: kanske, vad vet jag men delvis fjortis ;)
eatsoup: ^w^V
Mirdoll: FAN VA BÄST XD
Mirdoll: men va bra då =)
N_iikis: De är du som har problem, du är lite vilse i sherwood skogen
N_iikis: whyyyy? i like me ^^
Mirdoll: gumman, sök hjälp snälla <3
N_iikis: Noo... We will have a magnificent garden-party and you are not invited ^w^
Mirdoll: Naaw, ngt som e fel me dej kanske? :S
EscapeTheFate: ^w^V
Mirdoll: ja? :D du e så söt, typ e kär i dej=)
Mirdoll: helt rätt :3
N_iikis: tss... i ment u -.-'
Mirdoll: Naw sötnos
Suklaalla: jobbigt med förvirrade fjortisar.. :S
EscapeTheFate: de e ett hjärta ? :D kan du varken skriva elr se ;)
70% fjortis 5% emo 25% nånting annat...
EscapeTheFate: håller med dig lite där :p
N_iikis: jo du är fjortis, nt också prick för näsan
escapethefate:fuck you, e nt fjortis :S men nt emo hlr
MeLoveYou: Finns mer än förkortning -.-
N_iikis: haha lol du är fjortis-.-
N_iikis: int = inte
Hellofucktard: hahah xD fan va bäst
EscapeTheFate: daawh eewee intwe tiiieeewppp allwa dewt?
fjortis? O.o
Jaow <3
LOL!!!!!
nt=inte
Jag, Amanda å Marcus gick förbi ett ställe me gräs
Jag: Här har ja legat me Jeppe :)
(mena bara som kompis, å typ snacka men)
Amanda: Jaa man kan ligga på många ställen i väsby
(elr ngt sånt, kmr nt ihåg riktigt)
Jag: Aa säg ngnstans i Väsby ja nt legat lixom :D
nt?
Tahah ja å Amanda e bäst ^^
Jag ska ladda mobilen
Amanda ligger i soffan
Amanda: Va görruh?
Jag: Asså ja ska bara sätta in laddaren i hålet
Amanda: *Asg*
-----------
Jag: Meeeen ja får nt in den de e för trångt
Amanda: *asg*
(soffan va ivägen)